Artysta po raz pierwszy zaprosił fanów do budki z lodami za pośrednictwem swojego kanału nadawczego na Instagramie przed koncertem w Gdańsku. Na TikToku szybko pojawiły się filmiki, na których pokazano, jak wyglądają budki.
Tuż przed koncertami w Poznaniu, budki stanęły na Starym Rynku.
Wizualnie budki są spójne z okładką ostatniej płyty Dawida Podsiadło, czyli „Lata Dwudzieste”. W jednej części rozdawane są lody, w drugiej z kolei można zakupić merch. Co ciekawe, w sesji promującej nową kolekcję udział wzięli Bogna Sworowska i Jan Frycz.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: Miasto Poznań
PS Dawid Podsiadło promuje nową płytę zielonym kioskiem
Przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawił się zielony kiosk z hasłami „Muzyka, prasa, bilety, Podsiadło”. Stoisko jest częścią promocji nowej płyty Dawida Podsiadło, która ma swoją premierę dzisiaj, 19 października.