W kampanii „Reings Nutritec Cat” koty na tronie pokazują, kto rządzi w domu

W kampanii „Reings Nutritec Cat” koty na tronie pokazują, kto rządzi w domu
Kto tak naprawdę króluje w domu? Marka Nutritec Cat uważa, że... koty. Zgodnie z tym przekonaniem powstała kampania, w której to pupile zajmują miejsce na tronie.
O autorze
1 min czytania 2024-06-19

W kampanii „Reings Nutritec Cat”, od ekwadorskiej marki producenta żywności dla zwierząt, koty zostały ukazane jako prawdziwi władcy domu. Na grafikach promujących zwierzęta siedzą na tronach zbudowanych ze swoich ulubionych elementów wyposażenia mieszkania, np. poduszek, kartonów czy szafek. Niektórzy doszukują się w kampanii nawiązań do popularnego serialu „Ród smoka”.

fot. Facebook

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka często humorystycznie nawiązuje w swoich postach w mediach społecznościowych również do innych znanych produkcji, np. „Gry o tron” czy „Króla Lwa”.

Za kampanię odpowiada agencja BeFlamingo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Zwierzęta ze schroniska głównymi bohaterami katalogów „Cat-alogue” i „Pies-alogue” od sieci IKEA

IKEA UK i Woodgreen Association połączyły siły i stworzyły katalogi, w których kolekcję mebli oraz akcesoriów dla pupili reklamują zwierzęta ze schroniska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 „Tu rządzi futrzasta łapa” niestandardowa kampania PetRepublic skierowana do (miłośników) psów i kotów

Marka PetRepublic, jeden z największych w Polsce producentów karmy mokrej dla zwierząt, stworzyła kampanię pod hasłem „TU RZĄDZI FUTRZASTA ŁAPA”. Akcja w zabawny sposób pokazuje świat, w którym rządzą zwierzęta, ustanawiając swoje własne zasady. Spot reklamowy był konsultowany z psami i kotami.