HBO promuje serial „House of the Dragon”. Na Empire State Building zawisł smok

HBO promuje serial „House of the Dragon”. Na Empire State Building zawisł smok
16 czerwca br. premierę miał drugi sezon serialu „House of the Dragon" (pol. „Ród smoka"). Sieć HBO, w ramach promocji, umieściła na szczycie Empire State Building ogromnego smoka przypominającego serialowego Vhagara, należącego do królowej Visenyi Targaryen.
O autorze
1 min czytania 2024-06-20

Mieszkańcy oraz turyści, którzy w poniedziałkowy poranek zobaczyli ogromnego nadmuchanego smoka na jednym z najbardziej popularnych budynku w mieście, mogli się mocno zaskoczyć. Instalacja nie jest FOOH, choć początkowo może sprawiać takie wrażenie.

Smok mierzy 270 stóp i waży 1500 funtów. Został umieszczony na wysokości 80. piętra Empire State Building. Zabezpieczono go za pomocą 153. punktów olinowania. Wieża została specjalnie wzmocniona po to, by udźwignęła ciężar instalacji. Montowano ją przez 12 godzin.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. HBO

Empire State Building jest podświetlany po zmroku na zielono, ponieważ jest to kolor symbolizujący oddanie „zielonej stronie”, czyli serialowemu królowi Aegonowi II Targaryenowi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. HBO

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: HBO

PS „Ród smoka” na Wawelu. HBO z kampanią na Zamku Królewskim

Na Wawelu zwykle nie widzimy reklam ani innych elementów kampanii inicjowanych przez marki. Tym razem jednak Kraków postanowił zrobić wyjątek i udostępnił historyczne miejsce do promocji nowego serialu platformy HBO. Wśród atrakcji m.in. słynny Żelazny Tron i smocze jaja.

PS2 „Każdy kwiat kiedyś rozkwitnie”: kreatywna kampania OOH, która promuje serial „Bridgertonowie” od Netflixa

Warszawa rozkwitła w ramach kampanii promującej trzeci sezon serialu „Bridgertonowie”, dostępnego na platformie Netflix. W stolicy pojawiły się podświetlane nośniki wypełnione kwiatami. Za realizację odpowiada Warexpo.