Jak ograniczyć liczbę obowiązków domowych, które każdego dnia wykonujemy w czterech ścianach, aby nasze mieszkania były czyste? Samsung przekonuje, że korzystanie z urządzeń wspomaganych sztuczną inteligencją to krok w dobrą stronę. Z tej okazji, a także aby „uhonorować” dobrze znane przedmioty wykorzystywane do sprzątania, w 18 sklepach marki w Korei Południowej zorganizowano niecodzienną wystawę.
„A Farewell to Housework” można oglądać stacjonarnie, w galerii online, a także w lokalnej prasie. Każdy obiekt na wystawie, od tradycyjnej szczotki, detergentu do mycia podłóg, przed gąbki, zmienił się w prawdziwe dzieło sztuki. Organizatorzy akcji opatrzyli go tabliczką z informacją o tym, ile razy w ciągu roku jest używany i którym urządzeniem AI może zostać skutecznie zastąpiony. Wydrukowany obok opisu kod QR pozwoli szybko przenieść się także do wirtualnej galerii.
Zobacz również
Wydarzenie stanowi kontynuację, trwającej od kwietnia 2024 roku, akcji pt. „Have a Good AI Life”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Celem tego projektu jest zaprezentowanie tego, co przyniesie przyszłość sprzętom gospodarstwa domowego po tym, jak urządzenia AI wpłyną na nasze codzienne życie – stwierdził KT Kim, wiceprezes i szef zintegrowanej komunikacji marketingowej w Samsung Electronics.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: samsung.com
PS AI w nowoczesnym marketingu. Potencjał sztucznej inteligencji w reklamie branży finansowej
Przed nowoczesnym marketingiem stoją coraz większe wyzwania. Rzeczywistość cyfrowa dynamicznie się zmienia, a wraz z nią pojawiają się nowe możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji. AI będzie odgrywać coraz większą rolę w prowadzeniu działań marketingowych, w tym tworzeniu reklam. Technologia umożliwia precyzyjną analizę danych, badanie zachowań użytkowników bez naruszania ich prywatności i dotarcie z komunikatem do grup docelowych. To znacznie wpływa na efektywność kampanii. Jak wykorzystać potencjał AI w sektorze finansowym? Sprawdź!
PS2 Toys „R” Us z pierwszą reklamą wygenerowaną przez Sorę
Marka Toys „R” Us jako pierwsza wykorzystała narzędzie od Open AI – Sorę, do stworzenia wideo promującego. Krótki film zaprezentowano podczas festiwalu Cannes Lions 2024.