Jak ograniczyć liczbę obowiązków domowych, które każdego dnia wykonujemy w czterech ścianach, aby nasze mieszkania były czyste? Samsung przekonuje, że korzystanie z urządzeń wspomaganych sztuczną inteligencją to krok w dobrą stronę. Z tej okazji, a także aby „uhonorować” dobrze znane przedmioty wykorzystywane do sprzątania, w 18 sklepach marki w Korei Południowej zorganizowano niecodzienną wystawę.
„A Farewell to Housework” można oglądać stacjonarnie, w galerii online, a także w lokalnej prasie. Każdy obiekt na wystawie, od tradycyjnej szczotki, detergentu do mycia podłóg, przed gąbki, zmienił się w prawdziwe dzieło sztuki. Organizatorzy akcji opatrzyli go tabliczką z informacją o tym, ile razy w ciągu roku jest używany i którym urządzeniem AI może zostać skutecznie zastąpiony. Wydrukowany obok opisu kod QR pozwoli szybko przenieść się także do wirtualnej galerii.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Wydarzenie stanowi kontynuację, trwającej od kwietnia 2024 roku, akcji pt. „Have a Good AI Life”.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
– Celem tego projektu jest zaprezentowanie tego, co przyniesie przyszłość sprzętom gospodarstwa domowego po tym, jak urządzenia AI wpłyną na nasze codzienne życie – stwierdził KT Kim, wiceprezes i szef zintegrowanej komunikacji marketingowej w Samsung Electronics.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: samsung.com
PS AI w nowoczesnym marketingu. Potencjał sztucznej inteligencji w reklamie branży finansowej
Przed nowoczesnym marketingiem stoją coraz większe wyzwania. Rzeczywistość cyfrowa dynamicznie się zmienia, a wraz z nią pojawiają się nowe możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji. AI będzie odgrywać coraz większą rolę w prowadzeniu działań marketingowych, w tym tworzeniu reklam. Technologia umożliwia precyzyjną analizę danych, badanie zachowań użytkowników bez naruszania ich prywatności i dotarcie z komunikatem do grup docelowych. To znacznie wpływa na efektywność kampanii. Jak wykorzystać potencjał AI w sektorze finansowym? Sprawdź!
PS2 Toys „R” Us z pierwszą reklamą wygenerowaną przez Sorę
Marka Toys „R” Us jako pierwsza wykorzystała narzędzie od Open AI – Sorę, do stworzenia wideo promującego. Krótki film zaprezentowano podczas festiwalu Cannes Lions 2024.