Z okazji rozpoczynających się 26 lipca 2024 roku igrzysk olimpijskich w Paryżu, Nike postanowiła ozdobić fasadę budynku Centrum Pompidou w ramach akcji „Art of Victory” (pol. „Sztuka zwycięstwa”). Budynek instytucji kultury jest teraz jeszcze lepiej widoczny dzięki kolorowej reklamie outdoorowej w formacie wideo. Na wielkoformatowym płótnie rozciągniętym na fasadzie Centrum można oglądać serię wciągających wydarzeń sportowych, w tym filmy i animacje przedstawiające słynnych sportowców, a także niektóre z arcydzieł zachowanych w murach muzeum. Kompozycja będzie widoczna we francuskiej stolicy do 11 sierpnia br.
Zobacz również
W ten sposób Nike chce celebrować 47. rocznicę stworzenia prototypu modelu butów Air. Do ich powstania przyczyniła się m.in. technologia opracowana przez inżyniera lotnictwa, Franka Rudy’ego, którą wynalazca następnie przekazał twórcy Nike.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Co więcej, przedstawiciele Centrum Pompidour zamówili specjalną instalację autorstwa Raphaela Zarka i architekta Jeana-Benoîta Vétillarda („Piazza Cykloïd”), która będzie przypominać wielobarwny skatepark. W ten sposób pomysłodawcy akcji chcą zachęcić przechodniów do zainteresowania się aktywnością fizyczną.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: www.creativereview.co.uk,
PS ASICS walczy z hejtem i wspiera zdrowie psychiczne sportowców
W ramach współpracy firm ASICS i Signify wystartowała inicjatywa mająca na celu ochronę sportowców będących ambasadorami marki przed atakami internetowymi.