„Nie pracujesz w marketingu? W takim razie te reklamy nie są dla ciebie” – takim hasłem promuje się firma SURREAL, która następnie zachęca do zakupu ich płatków śniadaniowych. Billboardy zostały opatrzone charakterystycznymi wykresami i wyraźnie widocznymi nawet z dużej odległości hasłami, łączącymi pojęcia marketingowe z zachętą do zakupu płatków.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na billboardach pojawiły się nazwy wskaźników, m.in. ROI (zwrot z inwestycji) oraz sformułowania takie jak call to action (CTA), nagłówek czy selling point. Na jednym z wielkoformatowych plakatów możemy przeczytać również treść przykładowego maila, którego autor wyjaśnia, w jaki sposób stworzyć kampanię marketingową płatków, skierowaną wyłącznie do przedstawicieli marketingu, która zagwarantuje sukces sprzedażowy.
SURREAL to marka wysokobiałkowych płatków śniadaniowych, której przedstawiciele postanowili wykorzystać negatywne komentarze pojawiające się pod ich postami w social mediach i obrócić je na swoją korzyść. Tak powstała kampania reklamowa oparta na elementach doskonale znanych marketingowcom.
Zdjęcia: LinkedIn
PS Rower lekiem na miejską billboardozę? Co drugi Polak jest na „tak”
56% Polek i Polaków przyznaje, że reklamy na miejskich rowerach publicznych są dobrym sposobem na ograniczenie tradycyjnych reklam, które często „zaśmiecają” przestrzeń publiczną – wynika z 6. edycji badania EKObarometr, realizowanego przez instytut badawczy SW Research, we współpracy z Nextbike Polska. Jednocześnie 44% uważa, że taka reklama może być o wiele skuteczniejsza przy promocji ekologicznych produktów i usług.