SURREAL stworzyło humorystyczną serię reklam dedykowaną wyłącznie pracownikom branży marketingowej

SURREAL stworzyło humorystyczną serię reklam dedykowaną wyłącznie pracownikom branży marketingowej
Firma SURREAL, produkująca zdrowe płatki śniadaniowe, stworzyła kampanię reklamową skierowaną... ściśle do pracowników marketingu. Na billboardach i w sieci umieściła hasła pełne terminów znanych głównie z branży marketingowej.
O autorze
1 min czytania 2024-07-19

„Nie pracujesz w marketingu? W takim razie te reklamy nie są dla ciebie” – takim hasłem promuje się firma SURREAL, która następnie zachęca do zakupu ich płatków śniadaniowych. Billboardy zostały opatrzone charakterystycznymi wykresami i wyraźnie widocznymi nawet z dużej odległości hasłami, łączącymi pojęcia marketingowe z zachętą do zakupu płatków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na billboardach pojawiły się nazwy wskaźników, m.in. ROI (zwrot z inwestycji) oraz sformułowania takie jak call to action (CTA), nagłówek czy selling point. Na jednym z wielkoformatowych plakatów możemy przeczytać również treść przykładowego maila, którego autor wyjaśnia, w jaki sposób stworzyć kampanię marketingową płatków, skierowaną wyłącznie do przedstawicieli marketingu, która zagwarantuje sukces sprzedażowy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

SURREAL to marka wysokobiałkowych płatków śniadaniowych, której przedstawiciele postanowili wykorzystać negatywne komentarze pojawiające się pod ich postami w social mediach i obrócić je na swoją korzyść. Tak powstała kampania reklamowa oparta na elementach doskonale znanych marketingowcom.

Zdjęcia: LinkedIn

PS Rower lekiem na miejską billboardozę? Co drugi Polak jest na „tak”

56% Polek i Polaków przyznaje, że reklamy na miejskich rowerach publicznych są dobrym sposobem na ograniczenie tradycyjnych reklam, które często „zaśmiecają” przestrzeń publiczną – wynika z 6. edycji badania EKObarometr, realizowanego przez instytut badawczy SW Research, we współpracy z Nextbike Polska. Jednocześnie 44% uważa, że taka reklama może być o wiele skuteczniejsza przy promocji ekologicznych produktów i usług.