Kampania Visa „Wejdź na wyższy poziom” wpisuje się w misję marki – wspieranie każdego w osiąganiu jego pełnego potencjału. W jej ramach sportowcy z Team Visa razem z twórcami treści z pokolenia Z wspólnie odkrywają pasje i pokazują, jak Visa pomaga zapobiegać oszustwom, zanim dojdą one do skutku.
Visa przed rozpoczęciem święta sportu w Paryżu stworzyła serie dokumentalne, oparte na prawdziwych historiach sportowców Team Visa, lokalnych influencerów i twórców z Polski, Wielkiej Brytanii, Włoch, Hiszpanii, Niemiec i Francji. Będzie można je obejrzeć przez cały czas trwania Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich na platformach społecznościowych, w mediach online, serwisach VOD i w kinach w 20 krajach europejskich.
Zobacz również
Adam Peaty i Jonnie Peacock wchodzą na wyższy poziom
Pierwsza seria dokumentalna rozgrywająca się w Wielkiej Brytanii przedstawia trzykrotnego złotego medalistę olimpijskiego i pływaka Team Visa, Adama Peaty’ego Oficera Orderu Imperium Brytyjskiego (OBE). Razem z technologiem kreatywnym Tigrisem Li oraz producentką muzyczną Ellie Dixon, wchodzą na wyższy poziom, łącząc swoje pasje – muzykę i pływanie.
W pierwszym odcinku Tigris Li buduje od podstaw kamerę, dzięki której później stara się uchwycić każdy skomplikowany ruch Adama podczas pływania. W drugim odcinku Tigris Li razem z muzyczką Ellie Dixon przekształcają każdy ruch w beat. Trzeci i ostatni odcinek tej serii zostanie wydany 25 lipca.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Druga seria dokumentalna w Wielkiej Brytanii, wydana 16 lipca, poświęcona jest dwukrotnemu złotemu medaliście paralimpijskiemu Jonniemu Peacockowi, gwieździe internetu Talii Mar oraz projektantce gier Julii Spinoli. Każdy odcinek pokazuje, jak bohaterowie łączą swoje pasje do biegania i gier, aby stworzyć unikalną grę wideo. Dzięki innowacyjnej technologii tworzą cyfrową wersję Jonniego jako głównego bohatera w grze auto-runner.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Jako Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, chcieliśmy pokazać naszych sportowców z Team Visa, jako doskonały przykład tego, że podążanie za swoją pasją jest najlepszym sposobem na osiągnięcie pełnego potencjału. Tegoroczne Igrzyska mają być jednymi z najbardziej inkluzywnych w historii – co idealnie wpisuje się w naszą misję wspierania wszystkich, wszędzie. Mamy nadzieję, że poprzez współpracę naszych sportowców z Team Visa z inspirującymi twórcami treści z pokolenia Z, zarówno wideo, jak i seria dokumentalna, zainspirują wszystkich do wejścia na wyższy poziom, bez względu na to, jaka jest ich pasja – mówi Kim Kadlec, CMO Visa Europe.
Wideo promujące kampanię „Wejdź na wyższy poziom” dostępne jest tutaj, seria dokumentalna Adama Peaty’ego tutaj (odcinek 1) i tutaj (odcinek 2) oraz seria dokumentalna Jonniego Peacocka tutaj (odcinek 1) i tutaj (odcinek 2).
Zdjęcie główne: www.visa.co.uk