Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

TV Dinners For U: w Wielkiej Brytanii otwarto restaurację, której menu jest dopasowane do konkretnych gatunków telewizyjnych

TV Dinners For U: w Wielkiej Brytanii otwarto restaurację, której menu jest dopasowane do konkretnych gatunków telewizyjnych
Bezpłatna platforma streamingowa UKTV U we współpracy z ekspertami ds. żywności otworzyła pierwszą „telewizyjną restaurację”. TV Dinners For U działa w Wielkiej Brytanii od 17 lipca br., a na uroczystym otwarciu pojawili się m.in. Katherine Ryan i Shaun Williamson.
O autorze
1 min czytania 2024-07-24

Mówi się, że jednoczesne oglądanie telewizji i jedzenie to nie jest przepis na sukces. Od dawna słyszymy, że poszczególnymi kęsami warto się napawać, a film czy serial tylko niepotrzebnie rozpraszają jedzących. Mimo to, do wpatrywania się w ekran podczas jedzenia przyznaje się aż 93% Brytyjczyków. W kontrze do opinii o negatywnym wpływie telewizji na jedzenie stanęli twórcy restauracji TV Dinners For U, którą w połowie lipca 2024 roku otwarto w Londynie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zasady są proste: goście lokalu zjadają ulubione potrawy, jednocześnie oglądając wyświetlane na ekranach filmy, seriale i programy dostępne na bezpłatnej platformie streamingowej UKTV U. Każde menu zostało dopasowane do konkretnych tytułów, a autorem tych niespotykanych połączeń jest naukowiec zajmujący się żywnością – dr Stuart Farrimond. Chodzi o to, żeby jeszcze bardziej wyostrzyć zmysły, a tym samym zagwarantować jedzącym więcej przyjemności. Co ciekawe, pozytywny wpływ poszczególnych programów telewizyjnych na kubki smakowe został naukowo udowodniony jeszcze przed inauguracją projektu.

Szefem kuchni restauracji jest Sam Brotchi, pracujący w lokalach wyróżnionych gwiazdką Michelin. Goście oglądają programy w specjalnych słuchawkach, jednocześnie spożywając zamówione z menu dania. Dr Farrimond wyodrębnił pięć gatunków programów telewizyjnych i dopasował do nich receptury:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • fakty i prawdziwe życie – menu z uspokajającymi produktami spożywczymi, które wspomagają jasne myślenie,
  • rozrywka i komedia – menu poprawiające nastrój i skłaniające do dzielenia się,
  • filmy akcji i przygodowe – intensywne smaki dla dodatkowych emocji
  • klasyczne comfort food i filmy wzbudzające nostalgię – potrawy pocieszające, które wydają się znajome,
  • kryminały – jedzenie, które wzbudza ciekawość i wzmaga koncentrację.

Przed odwiedzeniem TV Dinner For U należy zarezerwować stolik. Można to zrobić przez stronę internetową.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: www.flickr.com

PS „Koala burger”: Greenpeace walczy z wylesianiem dzikiej przyrody

Greenpeace Australia walczy z niszczeniem i wylesianiem dzikiej przyrody na rzecz produkcji wołowiny potrzebnej do produkcji kanapek w sieci restauracji McDonald’s. W tym celu pluszowe koale wspięły się na jedną z restauracji w Melbourne. Powstał także… „Koala burger”.