Powyginane elementy codziennego, miejskiego krajobrazu – wszystkie w pełnowymiarowych wersjach – będą zaskakiwały mieszkańców i turystów do 27 lipca 2024 roku.
Samsung ruszył z londyńską promocją najnowszych modeli telefonów – Galaxy Z Fold6 i Z Flip6. I zrobił to z rozmachem. Na ulicach brytyjskiej stolicy pojawiły się pełnowymiarowe: ławka, budka telefoniczna, tradycyjny, czerwony autobus i słup latarni ulicznej, a każde z nich wygięte pod kątem prostym. W ten sposób Samsung chce zwrócić uwagę na innowacje technologiczne dostępne w reklamowanych urządzeniach. Poszczególne elementy noszą nazwę Fold Town (pol. składane miasto).
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zbudowanie naturalnych rozmiarów londyńskiego autobusu wykonanego z materiałów pozyskanych z recyclingu zajęło dwa miesiące, a autorem instalacji jest Caspar Philips. Samsung nie zatrzymał się jednak na pogiętych instalacjach i dodatkowo zamienił nazwę jednej z głównych ulic dzielnicy East London, Old Street, na Fold Street (pol. zagięta ulica).
Za działania reklamowe na rzecz marki Samsung odpowiadają agencje St Marks Studio i Taylor Herring.
Zdjęcia: LinkedIn
PS Holenderska reprezentacja koszykówki i Samsung prezentują innowacyjne narzędzie AI do analizy skuteczności rzutów
AI ShotControl Samsung to narzędzie AI, które zostało udostępnione holenderskiej reprezentacji w koszykówce 3×3 na potrzeby przygotowań do igrzysk olimpijskich w Paryżu. Rozwiązanie pomaga analizować wydajność zawodników na boisku w czasie rzeczywistym.