#PolecajkiNM cz.16: 2024 Social Benchmark Insights Report, „Umysł na fali”, blaski i cienie marketingu afiliacyjnego

#PolecajkiNM cz.16: 2024 Social Benchmark Insights Report, „Umysł na fali”, blaski i cienie marketingu afiliacyjnego
Warsztaty mindfulness „Umysł na fali”, a może raport KPMG nt. zrównoważonego rozwoju? Sprawdź #16 odsłonę Polecajek NowegoMarketingu.
O autorze
2 min czytania 2024-07-26

Oto kolejna dawka inspiracji i wiedzy. Odkryj ciekawe raporty i podcasty warte uwagi. Tym razem w zestawieniu znalazł się m.in. odcinek podcastu „Marketing z ludzką twarzą” na temat budowania marki osobistej, raport „2024 Social Benchmark Insights” i „Umysł na fali”, czyli warsztaty mindfulness dla marketerów.

>>> Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni

2024 Social Benchmark Insights Report

Rzuć okiem na 2024 Social Benchmark Insights Report, w którym oceniono 2000 najbardziej wpływowych firm na świecie pod kątem ich wyników w zakresie poszanowania praw człowieka, zapewniania i promowania godnej pracy oraz etycznego działania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2024 Social Benchmark Scoring Guidelines

W publikacji 2024 Social Benchmark Scoring Guidelines autorzy podzielili 18 podstawowych wskaźników społecznych na trzy obszary pomiarowe: szacunek, praw człowieka, zapewnianie i promowanie godnej pracy oraz etycznego postępowania. W zestawieniu znalazło się 2000 firm, które zostały poddane testowi porównawczemu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Raport KPMG „Benchmark klimatyczno-środowiskowy. Analiza raportowania zrównoważonego rozwoju”

Co powinny zrobić działające w Polsce firmy z grupy TOP 100 w kwestii raportowania odpowiedzialności za klimat i środowisko? Odpowiedzi znajdziesz wewnątrz raportu „Benchmark klimatyczno-środowiskowy. Analiza raportowania zrównoważonego rozwoju”. A czasu na wprowadzenie zmian coraz mniej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podcasty

  • O tym, jaka może być przyszłość polskiego marketingu, a także, czy da się połączyć człowieka i technologię w świecie marketingu 5.0.w ramach cyklu „Sales & Marketing Power by Pluxee” rozmawiają Damian Jemioło i Jacek Kotarbiński.

  • „Czy tak szeroki dostęp do mediów, w tym mediów społecznościowych, daje każdemu na zbudowanie swojej silnej marki osobistej?” – takie pytanie stawia Andrzej Wierzchoń, prowadzący podcast „Marketing z ludzką twarzą”. Gościnią najnowszego odcinka jest Katarzyna Zdanowicz – dziennikarka i prezenterka telewizyjna znana z anten POLSATU i TVN24.

  • Poznaj blaski i cienie marketingu afiliacyjnego w najnowszym odcinku „SEO Fridays Podcast”. Prowadzący, Dawid Medwediuk, wraz z gościem – Jakubem Wiąckiem, zastanawiają się m.in. nad tym, czy grozi nam koniec marketingu afiliacyjnego, a także, w jaki sposób ostatnie zawirowania w branży SEO wpłynęły na ten obszar rynku.

Wydarzenie warte uwagi

  • Presja na wyniki, ciągły multitasking, napięcie i niedoczas to Twoja codzienność? 11 września weź udział w praktycznym warsztacie online z mindfulness dla marketerów „Umysł na fali” i naucz się wspierać siebie w codzienności „wszystko wszędzie naraz”. Zapisz się już dziś.

  • Organizatorzy wydarzenia ŚRODA Summer 2024 zapraszają influencerów, artystów i twórców do przejęcia plażowej sceny już 31 lipca (środa) od godziny 17.30. Zapisz się już dziś. Patronem medialnym wydarzenia jest NowyMarketing.

PS PolecajkiNM cz.15: wpływ influencer marketingu na pokolenie Z, świat, w którym AI będzie wszędzie, jak powstały stroje defiladowe polskiej reprezentacji IO

Jaka jest wizja świata, w którym AI będzie wszędzie? Dlaczego warto stworzyć Brand One Pager? Jakie formy promocji są najatrakcyjniejsze dla Polaków? Sprawdź kolejną porcję marketingowych ciekawostek, które wybraliśmy w redakcji NowegoMarketingu.

PS2 „Umysł na fali”. Praktyczny warsztat z mindfulness dla marketerów

Presja na wyniki, ciągły multitasking, napięcie i niedoczas to Twoja codzienność? Weź udział w praktycznym warsztacie z mindfulness dla marketerów „Umysł na fali” i naucz się wspierać siebie w codzienności „wszystko wszędzie naraz”.