#PolecajkiNM cz. 19: trendy na TikToku, CSO Study, Top 100 Branding Trends

#PolecajkiNM cz. 19: trendy na TikToku, CSO Study, Top 100 Branding Trends
W 19. odsłonie cyklu #PolecajkiNM prezentujemy m.in. raport „Top 100 Branding Trends”, kolejny odcinek podcastu Oskara Lipińskiego „Z Buta w Marketing” i sierpniowe trendy tiktokowe. Sprawdź, co jeszcze ciekawego pojawiło się w tym tygodniu w sieci.
O autorze
2 min czytania 2024-08-14

>>> Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni

Top 100 Branding Trends

Raport Top 100 Branding Trends prezentuje najciekawsze przykłady działań marketingowych realizowanych w sezonie letnio-wakacyjnym. Interaktywne pop-upy i wciągające wydarzenia to obszar, w którym świetnie odnalazły się m.in. takie brandy, jak Pepsi, NYX czy Chivaz Regal.

Chief Strategy Officer Study

W raporcie Chief Strategy Officer Study znajdziesz informacje i wnioski z badania zrealizowanego w oparciu o ponad 100 wywiadów. Wzięli w nich udział przedstawiciele ponad 20 krajów z regionu EMEA, w tym z regionu CEE oraz z Polski. Rozmowy dotyczyły sektora usług finansowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aktualne Trendy na TikToku (sierpień 2024)

W jaki sposób trendy na TikToku kształtują naszą kulturę, a także wpływają na to, co kupujemy, jemy i pijemy? Firma NapoleonCat prezentuje najnowszą odsłonę raportu dotyczącego tego, co w socialmediowej trawie piszczy i co warto znać, aby osiągać wyniki w sieci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aktualne Trendy na TikToku (sierpień 2024)
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Badanie „Women Go Tech”

Organizacja Women Go Tech przeprowadziła badanie, według którego aż 87% respondentek w Polsce korzystało dotychczas z co najmniej jednego narzędzia wspieranego przez sztuczną inteligencję. Tak wysoki wynik sprawił, że nasz kraj znalazł się pod tym względem na czele stawki złożonej z krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Warto podsłuchać

W podcaście „GrowthBase” Cezary Zajkowski rozmawia tym razem z Martą Klimowicz – doktorką socjologii internetu od ponad piętnastu lat pracującą w branży IT. Z odcinka poświęconego firmie Monterail dowiesz się m.in.:

  • jakie były kluczowe wyzwania ze skalowaniem firmy w ostatnich latach?
  • Z czego wynika skuteczność Monterail w obszarze inbound lead generation? 
  • W jaki sposób Monterail identyfikuje potencjał nowych rynków?
  • Jakie czynniki wpływają na zrównoważony rozwój firmy?
  • Dlaczego warto postawić na specjalizację?

Podcast „Technologicznie” Bartka Pucka i Jarosława Kuźniara powstał we współpracy z firmą T-Mobile. Tym razem, panowie próbują odpowiedzieć na pytanie o to, kiedy humanoidalny robot wyprasuje nam pranie.

Jak sprzedać produkty cyfrowe za 11 mln zł? W nowym odcinku podcastu Oskara Lipińskiego „Z Buta w Marketing” Patryk Czerniejewski, CEO „Chcę Zostać” opowiada o swojej drodze od pomysłu do stworzenia własnego e-commerce. 

Z rozmowy dowiesz się m.in.:

  • Jakie błędy popełnił Czerniejewski przy starcie projektu „Chcę zostać”?
  • Ile procent osób otwiera kursy na platformie „Chcę zostać”?
  • Jak udało się zaangażować osoby publiczne do stworzenia kursów na platformie?

Twórca podcastu „99 twarzy AI”, Karol Stryja, rozmawia ze swoim gościem – Janem Grzybowskim, o tym, jak i gdzie wdrażać rozwiązania AI w biznesie. Grzybowski jest Chef Delivery Officerem w Neurons Lab – spółce realizującej wdrożenia z klientami na całym świecie, a panowie mówią o metodyce, wdrożeniach i rezultatach stosowania rozwiązań AI w biznesie.

„Marketing oparty na danych” to podcast Sebastiana Sumy. W 24. odcinku serii Paweł Chodkiewicz, właściciel agencji konsultingowej marketplace „ART-S”, ekspert w zakresie marketplace i hurtowej sprzedaży nowoczesnej, opowiada o specyfice sprzedaży na Allegro, narzędziach do analizy, a także o przygotowywaniu się do wyjścia na rynki jego firmy zagraniczne

A tym odcinku podcastu „Strefa technologii Uniwersytetu SWPS” wysłuchasz spotkania Łukasza Szałankiewicza – Audio Leada i znawcy nowych mediów, z Piotrem Stacherą – Lead Sound Designerem oraz kompozytorem. Temat? Odpowiednio dobrane i połączone ze sobą dźwięki, które przenoszą gracza w wirtualny świat, wzmacniając jego doznania wizualne i zaangażowanie w fabułę. Innymi słowy: rola dźwięku w procesie tworzenie gier wideo.

Warto się wybrać

Weź udział w warsztatach mindfulness „Umysł na fali” dla marketerów i sprawdź, jak radzić sobie ze stresem i trudnościami w życiu codziennym. Wydarzenie poprowadzi Aga Jaśkiewicz – certyfikowana nauczycielka Mindfulness Association w UK, ambasadorka budowania spełnionego i szczęśliwego życia z uważnością. Zapisz się już dziś i koniecznie zaznacz 11 września (środa) w kalendarzu.

PS #PolecajkiNM cz. 18: jak korzystamy z AI, wyścig o Biały Dom w SoMe, J. J. Orliński o ceremonii otwarcia IO, psychologia przestrzeni

Wspomnienia Jakuba Józefa Orlińskiego z ceremonii otwarcia igrzysk, poszukiwanie związku między fizyką kwantową i relacjami międzyludzkimi, a może rozmowa o wadach i zaletach Programmatic SEO? Przedstawiamy najnowszą odsłonę cyklu #PolecajkiNM.