„Blunt Marketing”: Snoop Dogg otwarcie przekonuje do zakupu paleniska w kolejnej reklamie Solo Stove

„Blunt Marketing”: Snoop Dogg otwarcie przekonuje do zakupu paleniska w kolejnej reklamie Solo Stove
Snoop Dogg wraca z nową reklamą bezdymnych palenisk Solo Stove. Tym razem stawia na nadwyraz otwartą komunikację i mówi: „jestem tutaj, ponieważ dzięki temu jest większe prawdopodobieństwo, że kupicie to palenisko. Wszystko, ponieważ jestem Snoopem. To fakty”.
O autorze
1 min czytania 2024-08-21

Po nieudanej marketingowo kampanii bezdymnych palenisk Solo Stove z końcówki 2023 roku, Snoop Dogg wraca z nową kampanią, w której postanowił postawić na szczerość i bezpośrednie komunikaty. „Blunt Marketing” powstała we współpracy z agencją Martin Agency, a na ekranie obok Snoop Dogga pojawia się również jego pomocnik, Warren G.

– Dzięki Snoop Doggowi, który wnosi do tej kampanii swój niepowtarzalny styl i charyzmę, nie tylko przesuwamy granice – my je definiujemy. Przywróciliśmy Snoopa w zupełnie nowy sposób, celowo nawiązując do tego, jak marki angażują influencerów w promowanie swoich produktów. To nie jest tylko marketing – to jest bezpośrednie, bezkompromisowe i zabawne. I jesteśmy pewni tego podejścia, ponieważ wiemy, że nasze produkty zawsze spełniają oczekiwania – mówi Luana Bumachar, dyrektor ds. marketingu Solo Brands.

Poza treściami publikowanymi w mediach społecznościowych, kampania „Blunt Marketing” obejmuje również limitowaną edycję gadżetów, a także szansę na wygranie akcesoriów sygnowanych przez muzyka w organizowanych przy tej okazji konkursach.

Więcej na temat nieudanej kampanii Snoop Dogga przeczytasz TUTAJ, a spot promujący Solo Stove obejrzysz poniżej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: YouTube

PS Snoop Dogg nie rzuca palenia. To tylko nowa współpraca

Kilka dni temu, w mediach społecznościowych pojawiła się informacja o tym, że znany raper Snoop Dogg rzuca palenie. Wiadomość zszokowała wielu odbiorców, jednak działanie okazało się być jedynie częścią kampanii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się