Harley-Davidson rezygnuje z inicjatyw DEI pod presją aktywistów
Harley-Davidson to kolejna marka, która zrezygnowała z inicjatyw na rzecz różnorodności, równości i integracji w obliczu nieustających nacisków ze strony aktywistów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej o oświadczeniu marki >>>
Top 50 Gen AI Consumer Mobile Apps
Oto trzecia odsłona rankingu 100 najlepszych aplikacji konsumenckich z zakresu sztucznej inteligencji. Zestawienie ukazuje się co pół roku i obejmuje 50 najlepszych produktów internetowych opartych na sztucznej inteligencji i 50 najlepszych aplikacji mobilnych opartych na AI (według miesięcznej liczby aktywnych użytkowników). Tym razem w rankingu pojawiło się prawie 30% nowych firm, w porównaniu z poprzednim raportem, z marca 2024 r.
Perspektywy rozwoju polskiego rynku e-commerce 2024-2028
Według prognoz Strategy& polski rynek e‑commerce będzie wart 192 mld zł w 2028 roku. E-commerce w Polsce jest rozwinięty, coraz większą rolę we wzroście odgrywa nie liczba użytkowników, a to jak często i dużo kupujemy. Średnia wartość zakupów w Polsce wynosi 304 zł, podczas gdy średnia unijna to 329 zł a w Europie Zachodniej to 352 zł. Częstotliwość zakupów w Polsce (17,7 rocznie) jest już na poziomie innych rynków Europy (średnia unijna to 17,5).
Podcasty
W najnowszym odcinku podcastu „Mamy na to slajd” pt. „Marketing a maraton, czyli o dwóch dekadach komunikacji marki Żubr” Marta Ulman i Kuba Kwaczyński rozmawiają z Michałem Szczerbą, Brand Managerem Żubr w Kompanii Piwowarskiej.
M.in. o tym jak znaleźć firmę od dostępności cyfrowej w podcaście „Firma On-Line” Agata Chmielewska rozmawia z Jackiem Zadrożnym, ekspertem ds. dostępności. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat ustawy o dostępności cyfrowej, która została podpisana w maju 2024, koniecznie posłuchaj odcinka pt. „Jak wybrać dobrą firmę od dostępności cyfrowej”.
W „Nowoczesnej sprzedaży i marketingu”, podcaście Szymona Negacza, posłuchasz o tym, ile kosztują leady w marketingu B2B. Prowadzący korzysta z różnorodnych przykładów własnych, znajomych i firm z Zachodu.
O tym, jak działa content marketing w sklepie internetowym, opowiadają Marek Kich – prowadzący podcast, i Wojciech Mazur, prowadzący podcast „Sztuka e-commerce”. Czy warto jeszcze prowadzić bloga? Czy blog w e-commerce ma jeszcze sens? Czy inwestycja w content marketing ma szansę się zwrócić? M.in. takie pytania pojawią się w odcinku.
„Jak sport wykorzystuje AI?” – odpowiedzi na takie pytanie w najnowszej odsłonie podcastu „99 Twarzy AI” szukają wspólnie Karol Stryja i Paweł Osterreicher – współzałożyciel i prezes firmy ReSpo.Vision. Co łączy sztuczną inteligencję z Copa America, Chelsea Londyn czy ligą NFL? Odpowiedzi w podcaście!
Webinar Nextbike pt. „Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025”
Weź udział w webinarze pt. „Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025” organizowanym przez NowyMarketing i Nextbike, i dowiedz się jak wykorzystać rowery miejskie do promowania swojego biznesu. Zapisz się już dziś, zaznacz w kalendarzu 10 września br. o godz. 11 i do zobaczenia! Webinar poprowadzą Marcin Sałański i Cezary Dudek.
PS PolecajkiNM cz. 19: trendy na TikToku, CSO Study, Top 100 Branding Trends
W 19. odsłonie cyklu #PolecajkiNM prezentujemy m.in. raport „Top 100 Branding Trends”, kolejny odcinek podcastu Oskara Lipińskiego „Z Buta w Marketing” i sierpniowe trendy tiktokowe. Sprawdź, co jeszcze ciekawego pojawiło się w tym tygodniu w sieci.