#PolecajkiNM cz. 24: Branding Style Guides, WARC o sile rytuałów, marketing Muzeum Czekolady E.Wedel

#PolecajkiNM cz. 24: Branding Style Guides, WARC o sile rytuałów, marketing Muzeum Czekolady E.Wedel
W 24. odcinku cyklu #PolecajkiNM odkryjesz m.in. Branding Style Guides, raporty WARC Advisory i MSQ o sile rytuałów oraz e-Izby o prognozach dyrektorów e-commerce, a także podcast o marketingu Muzeum Czekolady E.Wedel.
O autorze
2 min czytania 2024-09-20

Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>

#Warte czytania

  • Branding Style Guides

Łukasz Żukowski podzielił się na LinkedInie polecajką strony internetowej Branding Style Guides. Znajdziesz tam archiwum wytycznych dotyczących brandingu, pozycjonowania i design systemu największych marek.

  • WARC x MSQ: Harnessing the power of rituals [WHITE PAPER]

Firmy WARC Advisory i MSQ zbadały rolę rytuałów w życiu konsumentów oraz możliwości, jakie marki mają, aby stać się integralną częścią tych rytuałów.

  • Raport e-Izby: „Dyrektor e-Commerce Roku 2024”

W najnowszej edycji raportu e-Izby dyrektorzy e-commerce roku 2024 dzielą się swoimi przewidywaniami na temat przyszłości rynku. Z publikacji dowiesz się m.in., jakie wyzwania czekają branżę e-commerce w nadchodzących miesiącach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#NMInsights: Dyrektor e-commerce Roku 2024. Liderzy o przyszłości rynku [RAPORT E-IZBY]
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#Warte słuchania

  • „Mamy na to slajd” od agencji GoldenSubmarine w tym odcinku jest okazją do posłuchania rozmowy na temat słodkich sprawek, czyli marketingu Muzeum Fabryki Czekolady E.Wedel. Wszystko dzięki zaproszonemu do studia gościowi, czyli Robertowi ZydlowiDyrektorowi Fabryki Czekolady E.Wedel. Prowadzą, jak zawsze, Marta Ulman i Kuba Kwaczyński.

  • W podcaście „99 twarzy AI” Karol Stryja rozmawia z Agnieszką Niezgodą – Senior Architektem w firmie Microsoft, o tym, jak i gdzie wdrażać rozwiązania AI. W 39. odcinku serii posłuchasz m.in. na temat tego, jak wspierać klientów we wdrażaniu aplikacji opartych na sztucznej inteligencji.

  • W podcaście „Z Buta w Marketing” prowadzący, Oskar Lipiński, rozmawia z Joanną Banaszewską, pełniącą funkcję CEO Instacademy, przedsiębiorczyni i influencerki. Gościni odcinka opowie o tym, jak zarządzała contentem największych polskich e-commerce’ów. Przekonaj się, dlaczego zamykanie projektów to według Banaszewskiej akt odwagi.

  • Jak wygląda praca UX writerki? – odpowiedzi na to pytanie w najnowszej odsłonie podcastu  „Design Practice” szukają wspólnie Paulina KacprzakAga Naplocha i Kalina Tyrkiel, content designerka Zendesk. Jak przebiega proces tworzenia treści w produkcie? Dowiesz się, słuchając podcastu.

  • Kiedy pomoże Ci konsultacja UX? 6 nieoczywistych sygnałów przedstawiają w nowym podcaście edUX Michał Samojlik i Sławek Wójcik z Autentiki.

  • Podcast Sebastiana Sumy, „Marketing oparty na danych”, w najnowszym odcinku skupia się na GA4 w praktyce, czyli nowej rzeczywistości analityki marketingowej. Witold Wrodarczyk, CEO Adequate i ekspert od analityki webowej dzieli się wiedzą z zakresu wdrożeń GA4 i atrybucji Data Driven.

#Warte udziału

  • 24 września odbędzie się darmowy webinar NapoleonCat „Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media”. Udział w wydarzeniu pozwoli dowiedzieć się m.in. jakie taktyki sprawdzają się w codziennej pracy ekspertów w tej dziedzinie, czy jak wygląda dobrze wprowadzona w życie personalizacja i centralizacja? Zapisz się!
  • 24 i 25 września rusza Insummit 2024. Wydarzenie to będzie okazją do wysłuchania wystąpień m.in. Hanny Wróblewskiej – Ministry Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Roberta Zydla – dyrektora Fabryki Czekolady E. Wedel, czy Olgi Żółcik – Consumer Insight Consultantki McDonald’s Polska.
  • 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace „Przyszłość sprzedaży e-commerce to Marketplace”. To wydarzenie dla wszystkich, którzy chcą odkryć pełen potencjał najpopularniejszych platform marketplace, a wśród gości znajdą się m.in. Paweł Mielczarek – znany jako „Paweł od Allegro”, założyciel vSprint i Olimp Marketplace i Michał Banasiak – współwłaściciel vSprint, specjalista od strategii sprzedaży.
  • 3 października w Krakowie agencja Harbingers zaprasza na konferencję Digital Gamechangers, podczas której nie zabraknie prelekcji i paneli dyskusyjnych na temat kluczowych aspektów współczesnego marketingu cyfrowego i e-commerce.

PS PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1

W 23. odsłonie cyklu #PolecajkiNM sprawdzisz, co zawarto w publikacji The LIONS Creativity Report 2024, posłuchasz o budowaniu strategii promocji miast, a także dowiesz się, jakie nowości niesie ze sobą pojawienie się Open AI o1. A to nie wszystko!