„Bundles of Joy”: Burger King sprawił, że młode mamy poczuły całkowite spełnienie płynące z jedzenia

„Bundles of Joy”: Burger King sprawił, że młode mamy poczuły całkowite spełnienie płynące z jedzenia
„Bundles of Joy” (pol. „berbecie”, „szkraby”) to kampania sieci fast foodów Burger King prezentująca młode mamy, które na pierwszy posiłek po porodzie wybrały burgera. Inspiracją do projektu były badania forum Mumsnet przeprowadzone na 20 tys. brytyjskich matek. 39% z nich uznało, że właśnie burger idealnie nadaje się na pierwszy posiłek po narodzinach dziecka.
O autorze
1 min czytania 2024-09-27

Dodatkiem do „narodzinowego burgera” powinny być, oczywiście, frytki, o czym Burger King w Wielkiej Brytanii nie zapomina. W kampanii „Bundles of Joy” wykorzystano autentyczne zdjęcia kobiet, które właśnie zostały matkami i poprosiły Burger Kinga o przysłanie burgera i frytek. Precyzyjny czas, w którym mamy otrzymały zamówienie, został umieszczony na każdym zdjęciu. To nawiązanie do informacji o chwili narodzin dziecka, zwyczajowo zapisywanych na szpitalnych bransoletkach matki i malucha.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Twórcy akcji czerpali inspirację z treści zamieszczanych na forum dla mam Mumsnet. Nie brakuje na nim m.in. postów opowiadających o emocjach towarzyszących kobietom podczas spożywania pierwszego posiłku po porodzie i o żywieniowych zachciankach młodych mam.

Kampania „Bundles of Joy” wystartowała 26 września, czyli w dniu, w którym według badań w Wielkiej Brytanii rodzi się najwięcej dzieci. Dodatkowo, specjalnie w związku z akcją, na jeden dzień (26 września) w Londynie uruchomiono infolinię The Grill Line. Za jej pośrednictwem można było zamówić kanapkę Whopper z Burger Kinga (oraz „najlepsze uczucie na świecie”) dla matek, które właśnie urodziły – prosto do szpitalnych łóżek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: YouTube

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Najlepsze kampanie o macierzyństwie okiem branżowych mam, cz. 2

Które reklamy związane z postacią mamy zapadły w pamięć przedstawicielkom branży marketingu, które mają dzieci? Obok jakich kreacji po prostu nie możesz przejść obojętnie? Poprosiliśmy mamy z branży marketingowej, aby podzieliły się z nami swoimi ulubionymi reklamami.