„Gramy #WSłużbieInnym”: Ochotnicza Straż Pożarna, klipami niczym z gier komputerowych, zachęca do wstąpienia w swoje szeregi

„Gramy #WSłużbieInnym”: Ochotnicza Straż Pożarna, klipami niczym z gier komputerowych, zachęca do wstąpienia w swoje szeregi
Strażacy OSP w Żorach rozpoczęli drugą edycję akcji #WSłużbieInnym, w której zachęcają do zasilenia szeregów ich formacji. O tym, jak wygląda dzień z życia strażaka, opowiadają klipy wideo przypominające fragmenty gry komputerowej.
O autorze
1 min czytania 2024-10-29

Głównym elementem akcji „Gramy #WSłużbieInnym” są dwa spoty wideo stworzone na podobieństwo gier komputerowych. Scenariusz jest dobrze znany wszystkim fanom gamingu: kiedy główny bohater odbiera telefon, w słuchawce słyszy informacje na temat nowej misji, którą już niebawem przyjdzie mu wykonać. Tym razem to jednak nie gra, a prawdziwe życie i codzienność członków zastępów Ochotniczej Straży Pożarnej w całym kraju.

Jak się okazuje, w wielu jednostkach OSP brakuje rąk do pracy, a ogólnopolska akcja #WSłużbieInnym ma to zmienić. „To nie jest trailer gry komputerowej, gdzie można nieskończenie powtarzać nieudane misje, to jest prawdziwe życie!” – przekonują pomysłodawcy akcji.

Pomysł na spoty nawiązuje do świata gamingu, w klipach jest więc wszystko, co dobrze znane z gier komputerowych. Kolejne misje do wykonania, zmiany skórek (ang. skin – tak gracze nazywają przedmioty w grze, które pozwalają graczom zmienić wygląd ich broni, postaci i innych obiektów), a nawet perspektywa, z której widzowie oglądają klipy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja OSP Żory #WSłużbieInnym i związane z nią pomysły podbiły serca internautów. Na YouTubie klipy mają już po kilka tysięcy wyświetleń, w mediach społecznościowych kilkaset reakcji, a zainteresowanie wciąż rośnie. Działania w ramach kampanii #WSłużbieInnym zostały zrealizowane we współpracy z Komendą Miejską PSP oraz Gminą Miejską Żory.

Zdjęcia: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Kto jest lepszym konsumentem – gracz czy nie gracz? [OPINIE]

Kto jest lepszym konsumentem – gracz czy nie gracz? [OPINIE]
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się