Głównym elementem akcji „Gramy #WSłużbieInnym” są dwa spoty wideo stworzone na podobieństwo gier komputerowych. Scenariusz jest dobrze znany wszystkim fanom gamingu: kiedy główny bohater odbiera telefon, w słuchawce słyszy informacje na temat nowej misji, którą już niebawem przyjdzie mu wykonać. Tym razem to jednak nie gra, a prawdziwe życie i codzienność członków zastępów Ochotniczej Straży Pożarnej w całym kraju.
Jak się okazuje, w wielu jednostkach OSP brakuje rąk do pracy, a ogólnopolska akcja #WSłużbieInnym ma to zmienić. „To nie jest trailer gry komputerowej, gdzie można nieskończenie powtarzać nieudane misje, to jest prawdziwe życie!” – przekonują pomysłodawcy akcji.
Zobacz również
Pomysł na spoty nawiązuje do świata gamingu, w klipach jest więc wszystko, co dobrze znane z gier komputerowych. Kolejne misje do wykonania, zmiany skórek (ang. skin – tak gracze nazywają przedmioty w grze, które pozwalają graczom zmienić wygląd ich broni, postaci i innych obiektów), a nawet perspektywa, z której widzowie oglądają klipy.
Akcja OSP Żory #WSłużbieInnym i związane z nią pomysły podbiły serca internautów. Na YouTubie klipy mają już po kilka tysięcy wyświetleń, w mediach społecznościowych kilkaset reakcji, a zainteresowanie wciąż rośnie. Działania w ramach kampanii #WSłużbieInnym zostały zrealizowane we współpracy z Komendą Miejską PSP oraz Gminą Miejską Żory.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing