Appetita partnerem akcji Weź się za wołowinę

Polscy konsumenci mało wiedzą o wołowinie, jej rodzajach i możliwościach wykorzystania. Z jednej strony postrzegają ją jako drogie mięso, a z drugiej błędnie kojarzą polską wołowinę z niską jakością, wybierając argentyńską czy australijską.
O autorze
1 min czytania 2014-08-25

Mity na temat polskiej wołowiny chcą obalić twórcy projektu Weź się za wołowinę, którego partnerem została marka Appetia.

Projekt ma na celu zwiększenie spożycia polskiej wołowiny na rodzimym rynku, poprzez edukację konsumentów w zakresie jej jakości, ras hodowanych, walorów smakowych mięsa oraz możliwości jego wykorzystania. Komunikacja skierowana jest przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, w wieku 25+, interesujących się kuchnią, szukających inspiracji oraz nowych smaków w codziennym gotowaniu. Kampania finansowana jest z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.

W ramach programu zorganizowano ogólnopolski konkurs skierowany do restauratorów, chefów kuchni i konsumentów. Do udziału w projekcie mogą się zgłosić restauracje z całego kraju. Te, które zajmą dwa pierwsze miejsca w konkursie otrzymają roczny zapas przypraw Appetita, natomiast konsumenci w dedykowanym im plebiscycie mają możliwość wygrać aromatyczne zestawy produktów marki. Oba konkursy potrwają do listopada.

Patronat merytoryczny nad kampanią sprawują uznani Chefowie Kuchni: Adam Chrząstowski – współwłaściciel krakowskiego steakhouse’a Ed Red i ambasador marki Appetita oraz Darek Kuźniak – finalista programu Top Chef. Eksperci edukują konsumentów w zakresie wszechstronności wykorzystania mięsa i jego wartości odżywczych. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje AdComms Media & Marketing Group, Mediapolis Interactive oraz Nevada & Bloom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strona internetowa konkursu.
Fanpage konkursu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing