Zbyt małe kieszenie w spodniach to problem, z którym od lat mierzą się miliony kobiet na całym świecie. Podczas gdy kieszenie w męskich jeansach bez problemu mieszczą telefony komórkowe, portfele czy klucze, schowanie wszystkich niezbędnych przedmiotów w damskiej odzieży zwyczajnie nie jest możliwe. Właśnie ten problem postanowiła unaocznić firma Payconiq by Bancontact, która wraz z odzieżowym brandem Paradox Brussels stworzyła model jeansów z kieszeniami w dwóch różnych rozmiarach – Equal Pocket Denim.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W projekcie chodzi nie tylko o to, aby zapewnić noszącym specjalne spodnie kobietom komfort, ale też o to, aby nie ograniczać ich możliwości dokonywania płatności mobilnych. Skoro bowiem schowanie telefonu komórkowego do kieszeni to w przypadku damskich spodni nie lada problem, wiele kobiet traci możliwość płacenia telefonem podczas codziennych zakupów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co ciekawe, kieszenie pojawiły się w damskich spodniach dopiero na przełomie XIX i XX wieku i niemal od razu stały się symbolem autonomii i niezależności kobiet. Z biegiem lat dysproporcje pomiędzy rozmiarem damskich i męskich kieszeni powiększyły się do tego stopnia, że wspomniany symbol stracił na znaczeniu.
Jeansy w dwiema różnymi kieszeniami to produkt limitowany, dostępny w zaledwie kilkuset egzemplarzach. W ramach kampanii promocyjnej, do współpracy zaangażowano influencerów z pokolenia milenialsów. Stworzono również klip reklamowy w stylistyce lat 90. XX wieku.
Zdjęcie główne: Instagram