Badania naukowe dowodzą, że satysfakcja seksualna jest ściśle powiązana z ogólnym stanem psychicznym, poczuciem szczęścia i zdrowia. Poznanie oraz akceptacja własnego ciała, czy jego reakcji na dotyk, mogą przynieść wiele korzyści, takich jak obniżenie poziomu stresu, poprawa jakości snu, a także wzmocnienie samooceny i pewności siebie. Dla wielu osób orgazm jest najlepszą formą relaksu, ponieważ prowadzi do wydzielania oksytocyny, która pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie i zmniejsza napięcie.
W ramach kampanii powstała interaktywna aplikacja, dostępna na stronie www.maszcospodspodem.pl, która prowadzi przez kolejne kroki odkrywania nowych doznań.
Zobacz również
Zdejmując poszczególne części garderoby, użytkownik poznaje ukryte pod nimi strefy erogenne wraz z poradami, jak je stymulować. Do aplikacji prowadzi kod QR, znajdujący się na specjalnych zawieszkach, umieszczonych w paczkach zamawianych przez pełnoletnich klientów sklepu answear.com, a także materiały marketingowe publikowane na oficjalnych profilach marek w mediach społecznościowych.
Dodatkowo, w przestrzeni miejskiej, pojawiły się intrygujące manekiny promujące projekt – można je znaleźć w Warszawie w Fabryce Norblina, Kinogramie, Browarach Warszawskich czy Answear Concept Store.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach akcji, powstał również podcast stworzony przez Patrycję Wonatowską – seksuolożkę, psycholożkę, terapeutkę i edukatorkę seksualną, która zapewnia merytoryczne wsparcie dla całego projektu.
Durex i Answear – siła partnerstwa na rzecz samoświadomości i akceptacji
Marka Durex od lat realizuje kreatywne, edukacyjne projekty dotyczące zdrowia seksualnego i intymności. Kampania „Masz coś pod spodem” to kolejny etap, po projekcie „Poczuj dobre wibracje”, uświadamiająca, jak dbanie o własną seksualność i korzystanie z gadżetów erotycznych wpływa na nasz wellbeing.
Z kolei answear.com, jako lifestyle’owa platforma zakupowa, nie tylko inspiruje do wyrażania siebie poprzez modę, ale także wspiera dobrostan psychiczny. W ramach platformy „Zadbaj o to, co jest w środku”, a teraz – we współpracy z marką Durex – promuje odkrywanie własnych potrzeb i przyjemności.
– Chcemy, aby Polacy przyjrzeli się swoim ciałom i odkrywali miejsca, które wcześniej wydawały im się nieistotne, a w rzeczywistości skrywają sekrety przyjemności. Niestety intymność wciąż pozostaje tematem tabu. Dlatego, nasza współpraca z Answear.com jest kolejnym krokiem w stronę budowania większej otwartości i troski o samoakceptację w społeczeństwie. Co, jak dowodzą liczne badania naukowe, znacząco wpływa na lepszą jakość życia, obniżenie poziomu stresu i podniesienie satysfakcji z seksu – mówi Karolina Wierzbicka-Gajda, Wellbeing Category Marketing Manager, Reckitt Health.
– Zazwyczaj inspirujemy do wyrażania siebie poprzez styl i wybór ubrań, które podkreślają osobowość. Tym razem chcemy zrobić krok dalej – zachęcamy naszych użytkowników, aby zdejmując z siebie kolejne warstwy, przyjrzeli się temu, co sprawia im przyjemność i jak mogą lepiej zadbać o swoje potrzeby, dbając tym samym o swój dobrostan psychiczny. Właśnie to przesłanie stoi za kampanią „Masz coś pod spodem”, którą tworzymy razem z marką Durex – dodaje Anna Szwec, PR&Communication Manager z Answear.com.
Za strategię i koncepcję kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Za komunikację PR kampanii i koordynację współpracy z influencerami w social mediach odpowiedzialna jest agencja Big Picture.