„Masz coś pod spodem”: Durex i Answear edukują o strefach erogennych

„Masz coś pod spodem”: Durex i Answear edukują o strefach erogennych
„Masz coś pod spodem” to hasło kampanii Durex i Answear.com zachęcającej do poznawania swojego ciała i odczuwania 100% przyjemności. Nawet najpiękniejsze ubrania warto zdejmować, by odkrywać to, co kryje się pod nimi – strefy erogenne. Ich stymulacja poprawia zdrowie psychiczne, wspiera nastrój i relacje, rozluźnia ciało oraz wzmacnia układ hormonalny.
O autorze
2 min czytania 2024-11-25

Badania naukowe dowodzą, że satysfakcja seksualna jest ściśle powiązana z ogólnym stanem psychicznym, poczuciem szczęścia i zdrowia. Poznanie oraz akceptacja własnego ciała, czy jego reakcji na dotyk, mogą przynieść wiele korzyści, takich jak obniżenie poziomu stresu, poprawa jakości snu, a także wzmocnienie samooceny i pewności siebie. Dla wielu osób orgazm jest najlepszą formą relaksu, ponieważ prowadzi do wydzielania oksytocyny, która pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie i zmniejsza napięcie.

W ramach kampanii powstała interaktywna aplikacja, dostępna na stronie www.maszcospodspodem.pl, która prowadzi przez kolejne kroki odkrywania nowych doznań.

Zdejmując poszczególne części garderoby, użytkownik poznaje ukryte pod nimi strefy erogenne wraz z poradami, jak je stymulować. Do aplikacji prowadzi kod QR, znajdujący się na specjalnych zawieszkach, umieszczonych w paczkach zamawianych przez pełnoletnich klientów sklepu answear.com, a także materiały marketingowe publikowane na oficjalnych profilach marek w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo, w przestrzeni miejskiej, pojawiły się intrygujące manekiny promujące projekt – można je znaleźć w Warszawie w Fabryce Norblina, Kinogramie, Browarach Warszawskich czy Answear Concept Store.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach akcji, powstał również podcast stworzony przez Patrycję Wonatowską – seksuolożkę, psycholożkę, terapeutkę i edukatorkę seksualną, która zapewnia merytoryczne wsparcie dla całego projektu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Durex i Answear – siła partnerstwa na rzecz samoświadomości i akceptacji

Marka Durex od lat realizuje kreatywne, edukacyjne projekty dotyczące zdrowia seksualnego i intymności. Kampania „Masz coś pod spodem” to kolejny etap, po projekcie „Poczuj dobre wibracje”, uświadamiająca, jak dbanie o własną seksualność i korzystanie z gadżetów erotycznych wpływa na nasz wellbeing.

Z kolei answear.com, jako lifestyle’owa platforma zakupowa, nie tylko inspiruje do wyrażania siebie poprzez modę, ale także wspiera dobrostan psychiczny. W ramach platformy „Zadbaj o to, co jest w środku”, a teraz – we współpracy z marką Durex – promuje odkrywanie własnych potrzeb i przyjemności.

– Chcemy, aby Polacy przyjrzeli się swoim ciałom i odkrywali miejsca, które wcześniej wydawały im się nieistotne, a w rzeczywistości skrywają sekrety przyjemności. Niestety intymność wciąż pozostaje tematem tabu. Dlatego, nasza współpraca z Answear.com jest kolejnym krokiem w stronę budowania większej otwartości i troski o samoakceptację w społeczeństwie. Co, jak dowodzą liczne badania naukowe, znacząco wpływa na lepszą jakość życia, obniżenie poziomu stresu i podniesienie satysfakcji z seksu – mówi Karolina Wierzbicka-Gajda, Wellbeing Category Marketing Manager, Reckitt Health.

– Zazwyczaj inspirujemy do wyrażania siebie poprzez styl i wybór ubrań, które podkreślają osobowość. Tym razem chcemy zrobić krok dalej – zachęcamy naszych użytkowników, aby zdejmując z siebie kolejne warstwy, przyjrzeli się temu, co sprawia im przyjemność i jak mogą lepiej zadbać o swoje potrzeby, dbając tym samym o swój dobrostan psychiczny. Właśnie to przesłanie stoi za kampanią „Masz coś pod spodem”, którą tworzymy razem z marką Durex – dodaje Anna Szwec, PR&Communication Manager z Answear.com.

Za strategię i koncepcję kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Za komunikację PR kampanii i koordynację współpracy z influencerami w social mediach odpowiedzialna jest agencja Big Picture.

PS Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]