Dokonując zakupu produktów takich marek jak: Persil, E, Silan, Perwoll, Pur, Somat, Bref, Clin, Gliss Kur, Palette, Taft, Syoss, Fa, Schauma, można wesprzeć podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
„Planując akcję w sieci Carrefour rozważaliśmy współpracę z kilkoma Fundacjami, Stowarzyszeniami spośród których działalność Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce okazała się nam najbliższa. W związku z tym, ogromnie cieszymy się, że Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zechciało zostać naszym partnerem. Cel jest szczytny – część przychodu ze sprzedaży naszych produktów biorących udział w promocji w sieci Carrefour przekażemy na edukację podopiecznych z SOS Wiosek Dziecięcych. Mamy nadzieję, że możliwość pomocy dzieciom w trudnej sytuacji społecznej, przekona konsumentów do uczestnictwa w akcji.” – mówi Joanna Trzęsiok, Trade Marketing, Laundry & Home Care, Henkel Polska.
Zobacz również
Dla podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych akcja realizowana przez Henkel Polska to rzeczywista szansa na spełnianie marzeń i zdobywanie wiedzy. Środki przekazane Stowarzyszeniu przez firmy zaangażowane społecznie są przeznaczane między innymi na rozwój i edukację dzieci przebywających w Wioskach Dziecięcych SOS w Polsce. Dla wielu z nich uzupełniająca nauka i rozwój zainteresowań jest istotnym elementem prawidłowego rozwoju oraz lepszego radzenia sobie w przyszłym, dorosłym życiu.
„Pod nasze skrzydła trafiają dzieci porzucone i osierocone, są zaniedbane pod różnymi względami, także pod względem edukacji. Dlatego jesteśmy bardzo wdzięczni Henkel Polska za pomoc i zaangażowanie, jakie wkładają we współpracę ze Stowarzyszeniem. Dzięki Henkel Polska nasi podopieczni będą mogli uczestniczyć w dodatkowych zajęciach, które z pewnością przyczynią się do wyrównania ich szans edukacyjnych” – dodaje Karolina Kamińska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
Wszystkich zachęcamy do włączenia się do akcji. Potrzeba tak niewiele, aby pomóc!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Akcja potrwa do 15 września
Słuchaj podcastu NowyMarketing