Kompetencje rozwijane przez Zofię Smełkę-Leszczyńską oparte będą na autorskiej, stworzonej w Grupie Przestrzeń sześcioetapowej metodologii badawczo-strategicznej łączącej zrozumienie motywacji konsumenta i napięć kulturowych z analizą marki i rynku.
Produkty procesów realizowanych przez zespół wykraczają poza standardową ofertę agencji strategicznych – oprócz rozwiązań związanych ze strategią i architekturą marki zawierają także rekomendacje semiotyczne, brand design oraz walidację strategii przez nagradzany zespół kreatywny.
Zobacz również
Zofia Smełka-Leszczyńska ma 18-letnie doświadczenie zdobyte w agencjach komunikacyjnych i butiku strategicznym Stratosfera. Jest psycholożką i doktorką kulturoznawstwa specjalizującą się w analizie i projektowaniu narracji, analizie semiotycznej i kulturowej oraz w badaniach jakościowych. Jest autorką książek popularnonaukowych „Cześć pracy” i „Usunąć do 30 dni”. Wielokrotna laureatka i jurorka konkursów branżowych, regularnie występuje na konferencjach badawczych.
Zdjęcie główne: mat. pras.
PS Wojtek Walczak dołącza do agencji Przestrzeń jako Chief Strategy Officer
Słuchaj podcastu NowyMarketing