„Jesteś tylko głosem”: kampania społeczna przeciwko hejtowi i dyskryminacji w call center

„Jesteś tylko głosem”: kampania społeczna przeciwko hejtowi i dyskryminacji w call center
„Jesteś tylko głosem” to kampania społeczna, której celem jest uświadomienie ludziom trudności, z jakimi mierzą się pracownicy call center. Spot ukazuje realia pracy w branży, ze szczególnym uwzględnieniem problemu dyskryminacji kobiet. Za akcję odpowiada firma Discidius.
O autorze
1 min czytania 2024-12-18

Punktem centralnym kampanii jest spot, który ukazuje trudne sytuacje, z jakimi spotyka się pracowniczka call center, takie jak hejt, agresja słowna i dyskryminacja. Szczególnie mocno wybrzmiewa w nim problem dyskryminacji kobiet, które często są oceniane przez pryzmat płci, a nie kompetencji.

– Tworząc kampanię, chcieliśmy odejść od stereotypów i pokazać prawdziwe oblicze pracy w call center. Zdajemy sobie sprawę, że wielu ludzi ma negatywne skojarzenia z telefonicznymi sprzedawcami, którzy często bywają natrętni. Jednak call center to nie tylko sprzedaż. To również działy supportu, infolinie instytucji publicznych, banków, firm telekomunikacyjnych i wiele innych. Pracownicy tych działów codziennie pomagają nam w rozwiązywaniu problemów i udzielają ważnych informacji – mówi Erich Sikora, CEO firmy tworzącej aplikację Discidius.

Pomysłodawcy mają nadzieję, że kampania przyczyni się do zmiany społecznego postrzegania pracowników call center i zwiększenia świadomości na temat dyskryminacji w miejscu pracy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcemy, aby nasza kampania skłoniła ludzi do refleksji nad tym, jak traktują pracowników call center. Pamiętajmy, że po drugiej stronie słuchawki zawsze jest człowiek, który zasługuje na szacunek, niezależnie od płci – dodaje Daria Anioł, z agencji KAVA, wspierającej firmę Discidius w realizacji kampanii społecznej.

PS „Hejt nie jest ok”: Empik Go i Grześki zapraszają na antyhejtowy podcast społeczny

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się