Playbook NM!

Playbook NM!

Playbook NM!

Prowadzisz akcje z influencerami? Dołącz do gry i podziel się wskazówkami oraz przykładami ciekawych działań.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

#PolecajkiNM cz. 34: raport o generacji Beta, Kodeks Wrażliwości w SoMe, InfluLab z Michaliną Grzesiak

#PolecajkiNM cz. 34: raport o generacji Beta, Kodeks Wrażliwości w SoMe, InfluLab z Michaliną Grzesiak
W 34. odsłonie cyklu #PolecajkiNM przeczytasz m.in. o „Kodeksie Wrażliwości w mediach społecznościowych” i posłuchasz rozmowy o tym, czy AI to jeszcze narzędzie, czy już NADrzędzie. Dowiesz się także, jakie według raportu Prudential będzie pokolenie Beta.
O autorze
2 min czytania 2025-01-17

Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>

#warte uwagi

Badania i raporty

  • Firma Prudential opublikowała raport „Generation Beta: Redefining Life, Longevity, and Retirement”, pokazujący obraz przyszłości pokolenia Beta na podstawie badania przeprowadzonego w USA. Pokoleniem Beta nazywamy osoby urodzone między 1 stycznia 2025 roku a 31 grudnia 2039 roku, a autorzy publikacji skupiają się m.in. na tym, jak zmiany technologiczne, społeczne i ekonomiczne wpłyną na bezpieczeństwo finansowe kolejnych pokoleń.

fot. raport Prudential „Generation Beta: Redefining Life, Longevity, and Retirement”

  • „Kodeks Wrażliwości w mediach społecznościowych” to propozycja od Fundacji Zdrowego Postępu, której celem jest edukacja na temat kryzysu psychicznego w przestrzeni online. Sprawdź, jak skutecznie wspierać w social mediach osoby będące w kryzysie psychicznym oraz budować wrażliwość w przestrzeni cyfrowej opartej na wzajemnym wsparciu i zrozumieniu. 

fot. „Kodeks Wrażliwości w mediach społecznościowych”, Fundacja Zdrowego Postępu

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Firma Prezentmarzeń opublikowała badanie „Co sądzimy o współczesnych seniorach”, w którym przedstawia, jak seniorzy są postrzegani w społeczeństwie. Okazuje się, że rola seniorów w narodzie nie jest już ograniczona stereotypami, a raczej docenia ich wkład w życie rodzinne i lokalne.

fot. „Co sądzimy o współczesnych seniorach”, Prezentmarzeń

#warte posłuchania 

  • „Pracownik jest naszym najważniejszym ambasadorem marki” – zgodnie twierdzą Katarzyna Rachwalska-Gröning i Sławomir Ronkowski z LPP. W tym odcinku NowyMarketing Podcast posłuchasz m.in. o tym, że LPP ogłosiło wprowadzenie nie tylko strategii dalszego intensywnego rozwoju w Europie, ale także jednej, spójnej strategii employer brandingowej dla wszystkich marek.
  • W cyklu InfluLAB gościnią Marty Polakow jest influencerka Michalina Grzesiak z kanału „Krystyno, nie denerwuj matki!”. Sprawdź, jak efektywnie briefować twórców internetowych i zarabiać na współpracach.
  • W podcaście „Klientomania” Maciej Buś prezentuje listę trendbooków dotyczących relacji marek z klientami oraz zachowań konsumenckich, wydanych w 2024 roku. Zestawienie zostało wzbogacone o szczegółową analizę i próbę znalezienia punktów wspólnych pomiędzy poszczególnymi pozycjami. Tak narodziło się 10 trendów w obsłudze klienta na 2025 rok.
  • W podcaście „99 twarzy AI” gośćmi są Joanna Kołaczkowska i Szymon Majewski. Karol Stryja rozmawia z nimi na temat tego, czy AI to jeszcze narzędzie, czy już NADrzędzie, a także o romantyzmie wobec mediów i tym, czy rzeczywiście „teraz wszystko jest możliwe”, jak twierdzi Matt Subieta.
  • Tym razem podcast „Design Practice PL” został poświęcony roli typografii w projektowaniu i kulisom pracy projektanta i typografa. Gościem odcinka jest Mateusz Machalski, projektant graficzny, typograf, wykładowca i działacz na rzecz promocji polskiego projektowania, z którym prowadzące odcinek – Paulina Kacprzak i Aga Naplocha – rozmawiają m.in. na temat tego, jak typografia wpływa na różne dziedziny (od brandingu po UX).

PS PolecajkiNM cz. 33: raport Future of Jobs Report 2025, Uważnik PTBRiO, lekcja myślenia krytycznego

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się