Sklep spożywczy w UK zamienił koszyki zakupowe w sprzęt fitness

Sklep spożywczy w UK zamienił koszyki zakupowe w sprzęt fitness
Według badań przeprowadzonych przez sieć sklepów Iceland Foods w Wielkiej Brytanii, prawie 48% Brytyjczyków martwi się o swoją kondycję, a 31% twierdzi, że nie ma czasu chodzić na siłownię. W dbaniu o zdrowie i smukłą sylwetkę mają pomóc koszyki zakupowe zamienione w przyrządy do ćwiczeń.
O autorze
1 min czytania 2025-01-28

Od teraz w sklepowych alejkach można znaleźć dwa rodzaje koszyków: „kosze na hantle” (15 kg) i „sanki do wózków” (25 kg). W ten sposób, kupując produkty codziennego użytku, klienci marketów sieci Iceland Foods mogą jednocześnie zadbać o przyrost mięśni i spalanie tkanki tłuszczowej.

Przewidywania dotyczące atrakcyjności tej akcji są nadzwyczaj obiecujące, bowiem aż 56% Brytyjczyków twierdzi, że jest gotowych robić zakupy przy użyciu sportowo-zakupowego sprzętu. Tak wysokie zainteresowanie wiąże się m.in. z faktem, że aż 42% pytanych uważa siłownie za miejsca działające onieśmielająco, co zniechęca ich do regularnych ćwiczeń.

@icelandfoods When your weekly shop becomes a workout… 💪✨ #workout #icelandfoods #gymland ♬ som original – ⭒
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wiele osób nie lubi chodzić na siłownię lub nie ma na to wystarczająco dużo czasu. Dlatego włączyliśmy ćwiczenia do czasu robienia zakupów, co może zrewolucjonizować sposób, w jaki kupujemy – tłumaczy Paul Dhaliwal, dyrektor handlowy Iceland Foods.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niecodzienna akcja Iceland Foods wiąże się z wprowadzeniem przez firmę do oferty produktów Myprotein bogatych w białko.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: Iceland Foods

PS Jane Fonda x Supernatural: Jane Fonda stworzyła program treningów fitness dostępny w aplikacji VR Supernatural