Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>
#warte uwagi
- Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował treści dotyczące Jerzego Owsiaka i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy publikowane w mediach w dniach 1-22 stycznia 2025 roku.
Zobacz również
-
Łukasz Ostrowski wiceprezesem zarządu OTCF SA
-
PrzeglądTygodnia [28.01-03.02.25]: agenci AI, rządy Trumpa a marketing w Polsce, Malwina Bakalarz w #InfluLAB
-
Marcin Mystkowski (BERRY): Rezyliencja, czyli sztuka rozwoju w niepewnych czasach – przewodnik dla ciebie i twojej marki [Raport Alter Trendy 2025]
- Wykluczenie technologiczne Silversów (osób po 50. roku życia) to mit, który można odłożyć na półkę. W Polsce aż 97% osób w tym wieku korzysta z inteligentnych urządzeń. Najczęściej są to smartfony (93%) i laptopy (84%), a sportowe opaski lub smartwatche posiada 36% z nich. Między innymi takie wnioski płyną z badania Huawei CBG Polska.
- Z danych Sotrendera, który podsumował 2024 rok na polskim Instagramie, wynika, że najbardziej angażującym profilem na platformie był Suchar Codzienny.
- Najnowszy raport „Edelman Trust Barometer 2025” pokazuje alarmujący trend – obawy ekonomiczne przekształciły się w powszechne poczucie krzywdy społecznej. Tylko co trzeci respondent wierzy w lepszą przyszłość dla następnego pokolenia, a ponad 60% badanych uważa, że system faworyzuje elity kosztem zwykłych ludzi.
- Na LinkedInie Joanna Owsian-Bryl przywołuje wyniki raportu „Niedobór talentów 2025”, który unaocznia globalny problem firm związany z procesem efektywnej rekrutacji pracowników. Z publikacji wynika m.in., że w Polsce najtrudniej o osoby mogące pochwalić się umiejętnościami z obszarów inżynierii (24%), logistyki i operacji (24%) oraz obsługi klienta (21%).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#warte posłuchania
- W podcaście „Z ciekawości: podcast o insightach, które robią robotę” posłuchasz o pieskach, biznesie i wielkiej imbie. Agata Kostrzewa i Jacek Wasilewski z Uniwersytetu Warszawskiego i Narrative Impact opowiadają m.in. o tym, co sprawia, że„psynki” napędzają biznes i nowe narracje komunikacyjne.
- Czy wiesz, kim jest Customer Exeprience Manager? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz, słuchając podcastu „Klientomania”, którego gościem będzie Piotr Wojciechowski – doświadczony Customer Experience Manager. Pierwsza część odcinka została natomiast poświęcona podsumowaniu 2024 roku z perspektywy CX-owego biznesu i rynku.
#warte udziału
- Fundacja Avalon i Muzeum Narodowe w Krakowie zapraszają na wystawę „Epoka (nie)dostępności”, która odbędzie się w dniach 31 stycznia – 30 marca 2025 roku. Ekspozycja dotyczy różnych form wykluczenia, takich jak bariery architektoniczne, informacyjne, technologiczne, edukacyjne, finansowe, których na co dzień doświadczają Polacy.
- Do 12 lutego br. można zgłaszać się do tegorocznej, XII już, edycji konkursu Genius Universitatis na kreatywną kampanię szkoły wyższej. Patronem medialnym wydarzenia jest NowyMarketing. Organizatorem konkursu są Perspektywy.