W kampanii Tesco „It’s Not A Little Thing. It’s Everything” główną rolę odgrywa jedzenie. Sieć sklepów pokazuje, że posiłki towarzyszą nam w codziennych sytuacjach i emocjach, podkreślając ich związek z okazywaniem uczuć czy budowaniem relacji.
Przykładowe momenty, w których towarzyszy nam jedzenie pokazano w spocie promującym. Kampania ma na celu przypomnienie, że jedzenie to coś więcej niż tylko posiłek – to część naszego życia, która łączy nas z bliskimi i wpływa na nasze samopoczucie.
Zobacz również
W ramach kampanii Tesco wprowadziło także limitowaną edycję toreb na zakupy z hasłami nawiązującymi do emocji, takimi jak „Laugh” (śmiech) czy „Party” (impreza).
„Purradise”: w kampanii reklamowej smakołyków Whiskas zabiera koty do raju
fot. BBH London
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Jeśli chodzi o jedzenie, każdy szczegół ma dla nas znaczenie, ponieważ wiemy, jaką rolę odgrywa w życiu naszych klientów. Nasza nowa kampania to odzwierciedla. Wierzymy, że wspaniałe danie zaczyna się od wysokiej jakości składników, czy to delikatnego steka, chrupiącej zieleniny czy soczystej kolby kukurydzy. Dla nas to nie drobnostka, to wszystko – mówi Murray Bisschop, dyrektor marketingu Tesco w Wielkiej Brytanii.
Za kampanię odpowiada agencja BBH London.
Kampania jest kontynuacją nowej strategii Tesco. Częścią wzmocnienia wizerunku marki była już kampania „ICONS”, w ramach której litery w nazwie sieci sklepów zastąpiono artykułami spożywczymi.