Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

#UnlockYourGreenFlag: Knorr i Tinder pokazują, że zainteresowanie gotowaniem zwiększa szansę na randkowanie

#UnlockYourGreenFlag: Knorr i Tinder pokazują, że zainteresowanie gotowaniem zwiększa szansę na randkowanie
Knorr i Tinder ruszyły z kampanią #UnlockYourGreenFlag, w której pokazują, że wśród wielu „czerwonych flag" randkowania, jest jedna „zielona", czyli gotowanie.
O autorze
1 min czytania 2025-02-11

Jak pokazują badania Knorr, 93% singli z pokolenia Z uważa umiejętność gotowania za tzw. „zieloną flagę”. Ponadto, single chętniej odpowiadają „tak” partnerowi, który lubi gotować, a 63% zgadza się, że jest to atrakcyjna cecha. Z kolei 28% nie rozważy nawet randki z kimś, kto nie potrafi gotować. Jak się okazuje, przygotowanie domowego posiłku zwiększa również szanse na kolejną randkę (79% twierdzi, że byliby bardziej skłonni spotkać się ponownie).

Marka spożywcza Knorr i aplikacja randkowa Tinder ruszyły z kampanią „#UnlockYourGreenFlag”, dzięki której chcą udowodnić, że dodanie do zainteresowań gotowania, zwiększa szansę na spotkanie w realu.

W badaniu marki Knorr, ankietowani odpowiedzieli również na pytanie o idealne menu na randkę. Pierwsze miejsce zajęły tacos z kurczakiem (21%). Ponadto:

  • 53% uważa kreatywne przepisy za atrakcyjne,
  • 49% docenia precyzyjne siekanie,
  • 33% jest pod wrażeniem wyrabiania ciasta.

– Gotowanie (…) jest czymś więcej niż tylko umiejętnością. Jest sposobem na nawiązywanie kontaktów, wykazywanie się kreatywnością i okazywanie troski o innych – powiedziała Devyn Simone, ekspertka Tindera ds. związków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kampanię odpowiada agencja MullenLowe UK.

Zdjęcie główne: MullenLowe UK

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „I LOVE HOT NUDLE”: Nudle Knorr stały się inspiracją do stworzenia streetwearowego dropu

PS2 #NMInsights: Osoby poniżej 35 roku życia napędzają trend na miniposiłki