Jak pokazują badania Knorr, 93% singli z pokolenia Z uważa umiejętność gotowania za tzw. „zieloną flagę”. Ponadto, single chętniej odpowiadają „tak” partnerowi, który lubi gotować, a 63% zgadza się, że jest to atrakcyjna cecha. Z kolei 28% nie rozważy nawet randki z kimś, kto nie potrafi gotować. Jak się okazuje, przygotowanie domowego posiłku zwiększa również szanse na kolejną randkę (79% twierdzi, że byliby bardziej skłonni spotkać się ponownie).
Marka spożywcza Knorr i aplikacja randkowa Tinder ruszyły z kampanią „#UnlockYourGreenFlag”, dzięki której chcą udowodnić, że dodanie do zainteresowań gotowania, zwiększa szansę na spotkanie w realu.
Zobacz również
W badaniu marki Knorr, ankietowani odpowiedzieli również na pytanie o idealne menu na randkę. Pierwsze miejsce zajęły tacos z kurczakiem (21%). Ponadto:
- 53% uważa kreatywne przepisy za atrakcyjne,
- 49% docenia precyzyjne siekanie,
- 33% jest pod wrażeniem wyrabiania ciasta.
– Gotowanie (…) jest czymś więcej niż tylko umiejętnością. Jest sposobem na nawiązywanie kontaktów, wykazywanie się kreatywnością i okazywanie troski o innych – powiedziała Devyn Simone, ekspertka Tindera ds. związków.
Za kampanię odpowiada agencja MullenLowe UK.
PrzeglądTygodnia [11.02-17.02.25]: Karol Paciorek w #InfluLAB, zaręczyny w stylu LEGO, upoluj bilet na IAB HowTo: Wideo Marketing
Zdjęcie główne: MullenLowe UK
Słuchaj podcastu NowyMarketing