Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Kartki walentynkowe, które zwracają uwagę na przemoc w związkach

Kartki walentynkowe, które zwracają uwagę na przemoc w związkach
W ramach kampanii „Language of Love" organizacja charytatywna NO MORE oraz agencja MullenLowe UK przygotowały serię kartek walentynkowych zawierających sygnał ostrzegawczy dla osób w związku przemocowym.
O autorze
1 min czytania 2025-02-13

W ramach kampanii „Language of Love” organizacja charytatywna NO MORE, zajmująca się przemocą domową i seksualną oraz agencja MullenLowe UK zwracają uwagę na zachowania przemocowe w związkach.

W ramach akcji powstała seria kart podarunkowych, które zawierają wiadomości takie jak „Kocham cię na śmierć” i „Jesteś mój”. Komunikaty wydają się niewinne i zupełnie normalnie, ale każdy z nich może być również przerażający dla kogoś, kto żyje w związku pełnym przemocy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wzory kartek zostały opublikowane na profilach NO MORE w mediach społecznościowych. Wybrane wzory zostaną wykorzystane również na plakatach OOH w okresie poprzedzającym Walentynki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Chociaż Walentynki często są wypełnione wielkimi romantycznymi gestami, dla osób w niezdrowych związkach, miłość może być przeplatana kontrolą, groźbami i strachem. Dzięki kampanii mamy nadzieję zwiększyć świadomość przymusowej kontroli i zachęcić osoby dotknięte tym problemem do szukania wsparcia – mówi Pamela Zaballa, globalna dyrektor generalna NO MORE.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Przemoc słowna jest bardzo często prekursorem przemocy fizycznej. Ale przemoc słowna przybiera wiele form – w tym język przymusu. W tym jednym dniu w roku, kiedy „język miłości” jest wszędzie, chcieliśmy pokazać, jak wygląda język przymusu i pomóc jak największej liczbie osób go rozpoznać – dodaje Nicky Bullard, dyrektor kreatywny w MullenLowe UK.

PS Kartki na Dzień Ojca pozbawione stereotypów