Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>
#warte uwagi
- Co trzeci respondent uważa, że decyzja kobiet o założeniu rodziny jest uzależniona od znalezienia odpowiedniego partnera. Kobiety poszukują mężczyzn inspirujących i motywujących. 40% osób twierdzi, że kobiety stają się liderkami. Oto wyniki badania „Świat współczesnych kobiet” serwisu Prezentmarzeń.

Zobacz również
- Jak wynika z badania PBI i Gemius na bazie danych z Mediapanelu, polskie internautki w wieku 25-49 lat spędzają w sieci średnio 99 godzin miesięcznie, o 4 godziny więcej niż przeciętny użytkownik. 85% z nich codziennie łączy się z siecią za pomocą smartfona. Najchętniej zaglądają na strony poświęcone kulturze i rozrywce, stylowi życia oraz informacjom.

- PKDP, Fundacja „Instytut Cyfrowego Obywatelstwa”, Polskie Badania Internetu oraz Gemius opublikowały raport „Internet dzieci”, z którego wynika między innymi, że ponad 50% dzieci w wieku 7-12 lat aktywnie korzysta z min. jednego serwisu społecznościowego lub komunikatora dozwolonego od 13. roku życia. Sprawdź pozostałe wnioski.
- Datareportal we współpracy z We Are Social oraz Meltwater zaprezentowały na początku lutego br. globalny Raport Digital 2025, czyli swoją coroczną publikację na temat mediów społecznościowych oraz trendów cyfrowych na świecie.
RECONNECTING: marki wspierają konsumentów w kryzysie relacji
- Jak zarządzano budżetami marketingowymi w 2024 roku? Jakie są największe obawy marketerów? Odpowiedź m.in. na te pytania znajdziesz w raporcie CIMO Standards & Foresight „Marketing 2025 – świadomy i wyważony”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- W publikacji „Influencer Marketing Benchmark Report” znajdziesz wnioski na temat dynamiki rynku i wzrostu influencer marketingu, a także nastrojów wobec influencer marketingu w 2025 roku. Jak wynika z raportu, wartość globalnego rynku influencer marketingu osiągnie 32,55 mld USD do 2025 roku. Ponadto ponad 80% marketerów już dziś potwierdza wysoką skuteczność tej strategii.
A więcej na temat influencer marketingu przeczytasz w Playbooku NowegoMarketingu.

#warte posłuchania
- W tym odcinku #InfluLAB Marta Polakow-Stepanow rozmawia z Olą Nowak, jedną z topowych influencerek w Polsce. Jakie są największe wyzwania przy współpracach z markami? Sprawdź.
- W podcaście Oskara Lipińskiego „Z buta w marketing” gościem jest Wojtek Kardyś – ekspert od social mediów i komunikacji internetowej. Tematem odcinka jest sekret skutecznego e-commerce marketingu 2025.
- Czy ekologiczne projektowanie to greenwashing? Takie pytanie zadają sobie uczestnicy podcastu „Strefa Designu Uniwersytetu SWPS”. Gościem odcinka jest Senior UX Researcherka Agnieszka Wilke-Trochymiak, a prowadzącą – UX Researcherka Anna Sieroń.
- W podcaście „Marketing oparty na danych” tematem rozmowy jest influencer marketing. Jakie wskaźniki przyciągają marki? Które platformy social media rządzą rynkiem? Odpowiedzi m.in. na te pytania szukają wspólnie Zuza Ledworowska z Lettly i Sebastian Suma z agencji SEMPAI.
- W podcaście Piotra Kantorowskiego „Prawo dla biznesu” posłuchasz o bezpieczeństwie danych osobowych w e-mail marketingu. Sprawdź m.in., jak przestrzegać zasad RODO i na co zwracać uwagę, planując wysyłkę do swoich odbiorców.
#warte udziału
- Biustowniczki 2025 to akcja promująca zdrowie kobie i badanie USG piersi. 7 i 8 marca (piątek-sobota), w związku z Dniem Kobiet, we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej wszystkie chętne w wieku 18-35 lat będą mogły skorzystać z bezpłatnych gabinetów diagnostycznych. Nadarzy się również okazja do rozmowy z doświadczonym personelem medycznym. Badania odbywają się w godz. 10-20 i nie wymagają wcześniejszych zapisów.