IKEA pyta: „Śpicie?” i rozdaje zniżki na materace

IKEA pyta: „Śpicie?” i rozdaje zniżki na materace
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu, IKEA postanowiła przywrócić Polakom radość ze snu i wejść w interakcję z klientami poprzez swoje social media.  
O autorze
1 min czytania 2025-03-14

Polacy to niewyspany naród. Z przeprowadzonych przez IKEA badań wynika, że śpimy średnio 6 godzin i 45 minut dziennie. To o 1 godzinę i 10 minut mniej, niż uważamy za pożądane, ale mimo to, należymy do czołówki zadowolonych Europejczyków.

Z okazji przypadającego na 14 marca Międzynarodowego Dnia Snu, IKEA postanowiła przywrócić Polakom radość ze snu. Za pośrednictwem swoich kanałów social media marka zwróciła się do obserwującej ją grupy nocnych marków. W nocy z 13 na 14 marca, między 22:00 a 5:00, IKEA na Instagramie i Facebooku zadała im proste pytanie: „śpicie?”

IKEA prowadziła lekki i zabawny dialog ze wszystkimi, którzy odpowiedzieli na zaczepkę.

Klienci, którzy w ramach akcji weszli w interakcję z marką, zostali przekierowani na stronę ikea.pl/dobranoc, na której czekał na nich 25-procentowy rabat na zakup materaca dla wszystkich Klubowiczów IKEA Family do zrealizowania 16 marca.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podobną akcję niedawno przeprowadziła IKEA w Kanadzie.

To kolejna kampania IKEA, wspierająca dobry sen Polaków. W ostatnich tygodniach powstała m.in. specjalna kołysanka dla dzieci oraz podcasty o dobrym śnie.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada VML.

źródło: mat. prasowe

PS Sleepless Lamp: IKEA zwraca uwagę na zaburzenia snu u dzieci