Polacy to niewyspany naród. Z przeprowadzonych przez IKEA badań wynika, że śpimy średnio 6 godzin i 45 minut dziennie. To o 1 godzinę i 10 minut mniej, niż uważamy za pożądane, ale mimo to, należymy do czołówki zadowolonych Europejczyków.
Z okazji przypadającego na 14 marca Międzynarodowego Dnia Snu, IKEA postanowiła przywrócić Polakom radość ze snu. Za pośrednictwem swoich kanałów social media marka zwróciła się do obserwującej ją grupy nocnych marków. W nocy z 13 na 14 marca, między 22:00 a 5:00, IKEA na Instagramie i Facebooku zadała im proste pytanie: „śpicie?”.
Zobacz również
IKEA prowadziła lekki i zabawny dialog ze wszystkimi, którzy odpowiedzieli na zaczepkę.
Klienci, którzy w ramach akcji weszli w interakcję z marką, zostali przekierowani na stronę ikea.pl/dobranoc, na której czekał na nich 25-procentowy rabat na zakup materaca dla wszystkich Klubowiczów IKEA Family do zrealizowania 16 marca.

Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podobną akcję niedawno przeprowadziła IKEA w Kanadzie.
To kolejna kampania IKEA, wspierająca dobry sen Polaków. W ostatnich tygodniach powstała m.in. specjalna kołysanka dla dzieci oraz podcasty o dobrym śnie.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada VML.
źródło: mat. prasowe