Co może być efektem współpracy jednego z najbardziej kreatywnych reżyserów filmowych i rozchwytywanego aktora? Na to pytanie postanowili odpowiedzieć Spike Jonez („Być jak John Malkovich”, „Ona”) i Pedro Pascal („The Last of Us”, „Gladiator 2”), którzy spotkali się na planie reklamy dla marki Apple. Tak powstał klip, który w rzeczywistości jest filmem krótkometrażowym.
W ponad 5,5-minutowym klipie Pedro Pascal wciela się w rolę mężczyzny, który właśnie przeżył bolesne rozstanie z partnerką. W powrocie do równowagi psychicznej i odnalezieniu samego siebie pomaga mu muzyka, której słucha dzięki słuchawkom AirPods 4 od Apple. Wyposażony w funkcję tłumienia hałasu gadżet pozwala bohaterowi w kilka chwil przenieść się do świata pełnego kolorów, dźwięków, a przede wszystkim nadziei na lepsze jutro.
Zobacz również
Muzykę do reklamy stworzyli Sam i, Tropkillaz, Bia i MC Pikachu, a za sekwencje chorograficzne widoczne na ekranie odpowiada kanadyjska artystka – Tanisha Scott, która ma na koncie współpracę m.in. z Rihanną, Beyoncé i Drake’iem.






Klip „Someday” nie jest pierwszą współpracą pomiędzy firmą Apple i Spike’iem Jonzem. W 2018 roku nagrodzony Oscarem reżyser zrealizował wideo „Welcome Home”, promujące HomePoda. Wówczas na ekranie mogliśmy oglądać artystkę FKA twigs.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Realizacją kampanii zajęła się agencja TBWA\Media Arts Lab z Los Angeles.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
[AKTUALIZACJA 27.03.25] ZOBACZ THE MAKING OF SPOTU
W sieci pojawiło się nagranie making of spotu „Someday” z Pedro Pascalem. Nagrania z prób i fragmenty zarejestrowane bezpośrednio na planie klipu zwracają uwagę na wyjąkową nić porozumienia, jaka wytworzyła się pomiędzy choreografką, reżyserem a aktorem grającym główną rolę w reklamie słuchawek AirPods 4.
Zdjęcia: YouTube