Czterominutowa reklama to pokaz możliwości nowego HomePod’a. Piosenkarka i tancerka FKA twigs po długim dniu wraca do domu i prosi urządzenie Apple, by zagrało utwór, który ona lubi… Artystka po jakimś czasie dostaje energetycznego kopa i zaczyna tańczyć!
Warto wspomnieć, że reżyserem filmu jest Spike Jonze, który odpowiada między innymi za Oscarowy film “Ona”.
Zobacz również
PS
Jeśli mowa o szalonych tańcach to koniecznie trzeba wspomnieć o reklamie KENZO. Taniec to forma sztuki, ekspresji. Piękna przestrzeń, piękni ludzie i kobieta, która, jak się później okazuje, nie do końca dobrze czuła się w takiej scenerii. Dzięki tańcu pokazała nam skrywaną przed wszystkimi „dziką” osobowość.
PS2
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
Muzyka jest także pasją, która pomaga przekraczać granice, nie tylko geograficzne. Zachęca do przełamywania barier, inspiruje ludzi do tego, by nie zatrzymywali się w dążeniu do celu. Mastercard inicjuje kampanię „Start Something Priceless”, by podkreślić, jak ważną rolę muzyka może odegrać w życiu ludzi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing