Ad Trends marzec 2025: SHEIN zwiększyło liczbę reklam o 153%, reklama Lindt z zasięgiem ponad 11 mln

Ad Trends marzec 2025: SHEIN zwiększyło liczbę reklam o 153%, reklama Lindt z zasięgiem ponad 11 mln
Najbardziej aktywnym reklamodawcą pozostaje Temu Poland. SHEIN awansuje na 3. miejsce podium. Sprawdź reklamowe podsumowanie marca 2025 w ekosystemie Meta według raportu Ad Trends Sotrender.
O autorze
1 min czytania 2025-04-16

SHEIN awansuje na podium najbardziej aktywnych reklamodawców

Liderem wśród najbardziej aktywnych reklamodawców pozostaje Temu Poland. W porównaniu do lutego, marka znacznie zintensyfikowała swoje działania, publikując o 40% więcej reklam. Temu Poland zwiększyło ich liczbę aż o 16 tysięcy, co jeszcze bardziej umocniło przewagę marki nad konkurencją.

Na drugim miejscu, bez zmian w stosunku do poprzedniego miesiąca, znajduje się Archicom. Ta marka także nie pozostała w tyle i zwiększyła liczbę aktywnych reklam o 11%. 

Zaskoczeniem w marcu jest awans SHEIN na 3. miejsce podium. Marka ta zwiększyła liczbę swoich reklam aż o 153%.

SkyShowtime przejmuje prowadzenie w zasięgach

Lidl Polska stracił w marcu tytuł reklamodawcy z najwyższą wartością wskaźnika Reach Score na rzecz marki SkyShowtime, która odnotowała przyrost o 20%. SkyShowtime znacznie zwiększyło tym samym swoją przewagę nad bezpośrednim konkurentem, platformą Max. Na trzecim miejscu zestawienia niezmiennie znalazło się Temu Poland.

Wielkanocna loteria Lindt najbardziej zasięgową reklamą

W lutym tylko jedna reklama osiągnęła zasięg powyżej 10 milionów, a w tym miesiącu aż 5 reklam z zestawienia przekroczyło próg 11 milionów. 

Najlepszy wynik uzyskała reklama wielkanocnej loterii marki Lindt, a tuż za nią znalazły się reklamy Lidl Polska oraz platformy Max.

Pełny raport dostępny na stronie.

źródło: inf. prasowa

PS Ad Trends luty 2025: Ponad 40 tys. aktywnych reklam Temu, kubełek KFC z zasięgiem prawie 11 mln