SHEIN awansuje na podium najbardziej aktywnych reklamodawców
Liderem wśród najbardziej aktywnych reklamodawców pozostaje Temu Poland. W porównaniu do lutego, marka znacznie zintensyfikowała swoje działania, publikując o 40% więcej reklam. Temu Poland zwiększyło ich liczbę aż o 16 tysięcy, co jeszcze bardziej umocniło przewagę marki nad konkurencją.
Na drugim miejscu, bez zmian w stosunku do poprzedniego miesiąca, znajduje się Archicom. Ta marka także nie pozostała w tyle i zwiększyła liczbę aktywnych reklam o 11%.
Zaskoczeniem w marcu jest awans SHEIN na 3. miejsce podium. Marka ta zwiększyła liczbę swoich reklam aż o 153%.

SkyShowtime przejmuje prowadzenie w zasięgach
Lidl Polska stracił w marcu tytuł reklamodawcy z najwyższą wartością wskaźnika Reach Score na rzecz marki SkyShowtime, która odnotowała przyrost o 20%. SkyShowtime znacznie zwiększyło tym samym swoją przewagę nad bezpośrednim konkurentem, platformą Max. Na trzecim miejscu zestawienia niezmiennie znalazło się Temu Poland.

Wielkanocna loteria Lindt najbardziej zasięgową reklamą
W lutym tylko jedna reklama osiągnęła zasięg powyżej 10 milionów, a w tym miesiącu aż 5 reklam z zestawienia przekroczyło próg 11 milionów.
Najlepszy wynik uzyskała reklama wielkanocnej loterii marki Lindt, a tuż za nią znalazły się reklamy Lidl Polska oraz platformy Max.

Pełny raport dostępny na stronie.
źródło: inf. prasowa