Netflix na szczycie rankingu zaangażowania
Netflix Polska zanotował w lipcu ogromny wzrost zaangażowania (o 2,36 mln) i z łącznym wynikiem 6,53 mln uplasował się na pozycji lidera, zostawiając konkurentów daleko w tyle. W czołówce znalazły się także Super Express oraz @dresscode.crew, które z kolei angażowały społeczność w 100% organicznie.
Zaangażowanie znacznie wzrosło też na profilu Energylandii – aż o 0,83 mln interakcji.
Zobacz również

Profile marek na TikToku o największym zaangażowaniu użytkowników | lipiec 2025 r.
Lidl ponownie z największą liczbą odtworzeń
Pod względem liczby odtworzeń ponownie królował Lidl Polska. Profil zanotował aż 162 mln wyświetleń (+37 mln). Drugi wynik należący do @tylko_hity, był o prawie 70 mln niższy.
Warto odnotować też potężny wzrost @onlybio.life (+28 mln) i Świata Gwiazd (+19 mln), który pokazuje, że lifestyle i popkultura wciąż świetnie się klikają na TikToku.
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]
Profile marek na TikToku o największej liczbie odtworzeń treści (organicznych i płatnych) | lipiec 2025 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Super Express nadal niedościgniony pod względem aktywności
Bezapelacyjnym liderem aktywności pozostaje Super Express z 551 postami. Tuż za nim TTV (328 publikacji) i Świat Gwiazd (326). Warto zauważyć, że wszystkie te marki, a także znajdujący się na 4. pozycji @goniec.pl, znacząco zwiększyły liczbę publikacji.
Co ważne, wysoka aktywność często przekłada się na widoczność, ale nie zawsze na zaangażowanie – Netflix, mimo zaledwie 71 postów, zdobył pozycję lidera pod względem liczby interakcji.
Najaktywniejsze profile marek na TikToku | lipiec 2025 r.
Wideo Allegro oglądano najchętniej
Najlepszy post pod względem liczby wyświetleń należał w tym miesiącu do Allegro – wideo zanotowało ich ponad 20 mln.
Wyróżnił się także Lidl Polska, którego treści ostatnio coraz bardziej przyciągają uwagę społeczności TikToka. Marka zajęła aż 2 miejsca w TOP 6 postów.
Co ciekawe, 5 z 6 treści z czołówki było publikacjami sponsorowanymi.
Najlepsze posty marek na TikToku pod względem liczby odtworzeń | lipiec 2025 r.
Film Netflixa z rekordowym zaangażowaniem
Pierwsza szóstka najlepszych postów pod względem Activity Index została całkowicie zdominowana przez Netflix Polska – do platformy należało aż 5 z nich. 4 promowały oczywiście ostatni sezon serialu „Squid Game”, a jeden zapowiadał premierę trzeciego sezonu kolejnego hitu platformy, czyli „Alice in Borderland”.
Żaden z postów nie był sponsorowany, a najlepszy z nich i tak zanotował ponad 3x wyższy Activity Index niż dotychczasowy rekord (należący do postu sponsorowanego).
Najlepsze posty marek na TikToku pod względem wskaźnika Activity Index | lipiec 2025 r.
Netlix największym profilem
Absolutna dominacja Netflixa pod względem zaangażowania przełożyła się na jeszcze jeden sukces. Profil przyciągnął 200 tys. nowych obserwujących i awansował na 1. pozycję w rankingu największych kont.
Spore wzrosty w tym miesiącu zanotowały także profile Red Bulla oraz Energylandii.
Profile marek na TikToku o największej liczbie obserwujących | lipiec 2025 r.
Źródło: mat. pras.