Co motywuje współczesnych myśliwych podczas zakupów? Jak marki mogą zdobyć ich zaufanie? Między innymi na te pytania odpowiada raport agencji Untamed „2025 Hunting Industry Insights”. To analiza wartości, zwyczajów i motywacji amerykańskich myśliwych.
Badanie przeprowadzono wśród 300 zapalonych myśliwych ze Stanów Zjednoczonych.
Pełny raport:
Najważniejsze wnioski
Wyniki badanie jednoznaczne pokazują, że łowcy są coraz bardziej świadomi technologii, ale nadal w ich życiu najważniejsza jest tradycja. Co za tym idzie, chcą wydajności, ale nie kosztem zasad, których od lat się trzymają. Zapłacą więcej za sprzęt, ale taki, który oddaje hołd dziedzictwu.
– Zwycięskie marki będą łączyć tradycję z technologią, a nie zmuszać myśliwych do wyboru – mówi Scott Brandon, dyrektor generalny Untamed.
- 88% ankietowanych zapłaciłoby więcej markom, które szanują tradycję.

- 47% respondentów najbardziej ufa influencerom określanym jako „codzienni łowcy”.
- 59% używa sprzętu high-tech, ale połowa z nich nadal wybiera analogowe rozwiązania.

- YouTube dominuje w procesie decyzyjnym podczas dokonywania zakupów.

- Dla 67% jakość/trwałość produktów są ważniejsze niż cena.
