Upoluj bilet na film lub konferencję [KONKURSY]

Upoluj bilet na film lub konferencję [KONKURSY]

Uwaga! Mamy do rozdania wejściówki na Masters & Robots 2025, IAB HowTo: Digital OOH, Festiwal Kamera Akcja i dokument „Loterie influencerów. Genialny biznes czy przekręt?”. Sprawdź, jak i kiedy można je upolować.

Sprawdzam

Gdy sztuka spotyka rzemiosło: Jakub Józef Orliński ambasadorem firmy Rolex

Gdy sztuka spotyka rzemiosło: Jakub Józef Orliński ambasadorem firmy Rolex
Polski kontratenor Jakub Józef Orliński dołączył do elitarnego klanu Rolex. To nie tylko prestiż, ale także kolejny symbol głębokiego partnerstwa sztuki z luksusową marką.
O autorze
1 min czytania 2025-08-25

Program Rolex Testimonees, który wspiera artystów i sportowców z różnych obszarów na całym świecie, powiększył się o kolejnego uczestnika. Jest nim Jakub Józef Orliński – polski kontratenor. Muzyk został oficjalnie powitany w „rodzinie Rolexa” w social mediach marki i jest jej kolejnym ambasadorem z naszego kraju. W związku z tym na oficjalnej stronie producenta pojawiła się również dedykowana podstrona poświęcona polskiemu śpiewakowi.

Wcześniej do tego grona dołączyła Iga Świątek – topowa tenisistka i wielokrotna zwyciężczyni turniejów Wielkiego Szlema, która w ostatnich miesiącach wygrała m.in. turniej w Cincinnati, a teraz rozpoczyna walkę w US Open.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czym jest program Rolex Testimonees

Rolex Testimonees to inicjatywa zrzeszająca elitarne grono sportowców, artystów i eksploratorów, we współpracy z którymi marka szwajcarskich zegarków buduje długofalowe partnerstwa. W obszarze sztuki program obejmuje Perpetual Arts Initiative, czyli wsparcie dla wybitnych wykonawców i instytucji muzycznych. Dołączenie do tego grona Jakuba Józefa Orlińskiego to nie tylko współpraca wizerunkowa, ale również wsparcie projektów artystycznych, które są zgodne z misją marki, promują doskonałość i perfekcyjne rzemiosło.

PS Rola personal brandingu w sporcie zawodowym: studium przypadku Igi Świątek

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się