Marka Always rusza z kampanią „Delikatna nie znaczy słaba”, w której pokazuje, że siła nie zawsze wyraża się w stanowczej postawie, nieustępliwości czy ciągłym przekraczaniu granic. Wręcz przeciwnie – to również odwaga, by wsłuchać się w potrzeby własnego ciała, dać sobie przestrzeń na regenerację i nie czuć się winną z tego powodu.
Natalia Bukowiecka ambasadorką kampanii „Delikatna nie znaczy słaba”
Twarzą kampanii została Natalia Bukowiecka, która wspiera cel akcji, jakim jest redefinicja kobiecej mocy i zachęcenie dziewczyn do bycia wyrozumiałymi dla siebie. To podejście jest bliskie polskiej lekkoatletce specjalizującej się w biegu na 400 metrów, mistrzyni olimpijskiej, świata i Europy, rekordzistce Polski i jednej z najlepszych sprinterek w historii naszego kraju.
Zobacz również

– Jako sportsmenka wiem, jak ważne jest słuchanie swojego ciała – nie tylko na bieżni, ale także na co dzień. Czasem największą siłą, jaką możemy okazać, jest powiedzenie sobie: dziś zwalniam, bo dbam o siebie. Jestem ogromnie dumna, że mogę być częścią kampanii marki Always, która mówi o sile kobiet, wyrażającej się na różne sposoby – od zdecydowanych działań po wyrozumiałość dla samej siebie. My kobiety powinnyśmy wzajemnie wspierać się w takim podejściu i pielęgnować je w sobie. To przesłanie jest dla mnie niezwykle ważne, zarówno w sporcie, jak i na co dzień – mówi Natalia Bukowiecka, ambasadorka marki Always.
– W ciągu ostatnich lat znacząco zmieniła się percepcja w postrzeganiu swojej siły u kobiet. Dziesięć, piętnaście lat temu najbardziej aspirującą postawą kobiecą była umiejętność ogarniania wielu rzeczy na raz. Multitasking był przedstawiany jako podstawa siły kobiecej i jej umiejętności działania na wielu polach. Czas pandemii pokazał, że jest to droga do wiecznego poczucia bycia niewystarczającą. Ostatnie lata pokazują, że siła kobieca to sprawczość w zakresach, które kobieta uznaje za ważne. Jest coraz mniejsza presja na bycie idealną w każdym zakresie. Ważne jest, aby działać i nie tracić sił na rzeczy, które nie są tego warte – mówi Dorota Peretiatkowicz, socjolożka i współtwórczyni Instagramowego konta Socjolożki.pl.
Playbook #3: OOH [PREMIERA]
Aby dotrzeć do jak największego grona kobiet, marka Always zaplanowała wiele szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, mediowych, influencerskich oraz promocyjnych, które mają na celu dotarcie do kobiet tam, gdzie naprawdę są – w mediach, w sklepach, w codziennym życiu – i przypomnieć im, że delikatność to także moc.
Słuchaj podcastu NowyMarketing


Nie pierwsza współpraca
Natalia współpracowała już z marką Always. W 2024 roku z okazji igrzysk olimpijskich w Paryżu, sportsmenka razem z marką zachęcały do przełamywania tabu wokół miesiączki w sporcie i zintensyfikowania rozmów na temat wpływu okresu na zawodniczki.
– Po sukcesie kampanii „To nowy okres”, w której razem z Natalią poruszaliśmy ważny temat miesiączki w sporcie, przyszedł czas na nowe wyzwania. Niezwykle cieszymy się, że będziemy je realizować z tak wyjątkową ambasadorką. Kampania „Delikatna nie znaczy słaba” to dla nas kolejny ważny etap w budowaniu przestrzeni, w której dziewczyny i kobiety mogą się przekonać, że czasem największym zwycięstwem jest umiejętność zwolnienia i okazania sobie delikatności – mówi Mariola Mirek, dyrektor ds. komunikacji w P&G Europa Centralna.
źródło: inf. prasowa, opracowanie: Agata Drynko