Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Netflix z lokalną promocją serialu „Wednesday”: w Polsce Wojciech Mann, w Czechach „Jožin z bažin”

wednesday promocja lokalna netflix
Netflix promuje nowy sezonu serialu „Wednesday”. W tym celu powstają lokalne spoty. W polskiej kampanii wystąpił Wojciech Mann, w czeskiej króluje „Jožin z bažin”.
O autorze
1 min czytania 2025-09-05

Netflix odkrywa kolejne karty nowego sezonu serialu „Wednesday”. Na platformie publikowane są nowe odcinki, a wraz z ich premierą ruszyły lokalne spoty promocyjne. Każdy z nich jest dostosowany do miejscowego rynku, a główną rolę odgrywają w nich znane postaci ze świata kultury.

Wojciech Mann i polska promocja „Wednesday”

W polskiej odsłonie akcji promocyjnej udział wziął znany dziennikarz muzyczny Wojciech Mann, który w genialny sposób bawi się językiem. Spot jest przepełniony różnymi grami słownymi, a wszystko po ty, by ironicznie pokazać, że Polska to idealne miejsce dla uczniów Nevermore.

– Poczujecie się u nas jak w domu. Prawie wszystkie pociągi mają tutaj… zwłoki – mówi Wojciech Mann.

– Przyjeżdżajcie do nas na Zgniłozieloną szkołę, a każdy dzień będziemy witać z polskim uśmiechem – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A to tylko niektóre z nawiązań do naszego kraju.

„Jožin z bažin” w czeskiej kampanii promującej „Wednesday”

Nasi sąsiedzi opublikowali własną wersję klipu promującego serial. Udział w spocie wziął znany lokalnej (i nie tylko) społeczności kompozytor Ivan Mládek. Główną rolę odgrywa tu popularna piosenka „Jožin z bažin”, pod którą dopasowano kadry z odcinków „Wednesday”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Choć jej brzmienie nie do końca wpasowuje się w tematykę serialu, piosenka jest parodią średniowiecznych legend, które opowiadają o rycerzu ratującym królestwo przed potworem. I w tym przypadku można znaleźć element wspólny.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Orange is the new black: Magda Gessler ocenia więzienną kuchnię Reznikov