W branży, w której rekruterzy otrzymują codziennie wiele podobnych sobie CV, Rodolphe Barth postanowił się wyróżnić. W ramach rekrutacji do agencji GUT Amsterdam, Barth zorganizował odważną akcję.
Przeszczep kreatywny
W głowie Rodolphe’a Bartha narodził się pomysł na to, by zorganizować kreatywny „przeszczep narządu”. Podczas, gdy zainteresowany pracą czekał na swoją rozmowę kwalifikacyjną, jego przyjaciel, przebrany za chirurga, dostarczył do agencji chłodziarkę medyczną z napisem „Kreatywny narząd dla agencji GUT”.
Zobacz również
W pojemniku znajdowały się prawdziwe jelita wieprzowe – to one najbardziej przypominają te ludzkie. Do przesyłki dołączono również kartkę z notatką: „Moje wnętrzności są już na twoim biurku. Czy mam przynieść resztę ciała na rozmowę kwalifikacyjną?”.



Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania budowania marki osobistej
Jak się okazało, akcja była częścią kampanii „Gutsy CV”, która powstała w ramach budowania marki osobistej. Rodolphe, przed dniem rozmowy kwalifikacyjnej, publikował na LinkedInie teasery. Wszystko miało być zgodne z pozycjonowaniem agencji GUT: śmiałością, instynktem i chwytliwym storytellingiem.
– To nie był tylko chwyt marketingowy. To była deklaracja kreatywności, którą wnoszę: pomysły, które zaskakują, niepokoją i pozostawiają trwałe wrażenie – napisał Rodolphe Barth.