Kolejna globalna kampania Burger Kinga, stworzona przez INGO The Agency, opiera się na montażu filmów kręconych telefonami. Nagrania pokazują naturalne reakcje niemowląt i małych dzieci, obserwujących swoich rodziców jedzących Whoppera. Wideo nie ma dialogów – są za to szczere reakcje najmłodszych: zachwyt, ciekawość, próby sięgnięcia po burgera.
Kampania „It’s Only Natural” podkreśla, że Whopper powstaje bez sztucznych barwników, aromatów i konserwantów. To element długofalowej transformacji Burger Kinga, która skłania się w kierunku transparentności składników przygotowywanych potraw.
Zobacz również
– Ta kampania opiera się na ludzkiej intuicji, której wszyscy doświadczyliśmy: dzieci pragną tego, co lubią ich rodzice… Kiedy coś jest naprawdę ludzkie, staje się naturalnie globalne – tłumaczą Fernando Montero i Nicolás López z INGO The Agency.


Jeszcze naturalność czy już prowokacja?
Burger King znany jest z prowokacyjnych i odważnych kampanii. Jedną z takich była kultowa już akcja „Moldy Whopper”, w której pokazano Whoppera pokrytego pleśnią, by podkreślić brak sztucznych konserwantów.
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
Choć pomysł wzbudził mieszane reakcje – dla niektórych obrazy były zbyt odpychające – marka pokazała wówczas, że jest gotowa stawiać autentyczność ponad komfort wizualny. Tegoroczna kampania „It’s Only Natural” zdaje się być ewolucją tej strategii – mniej efektowna w formie, ale dzięki temu bardziej subtelna i empatyczna.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jesteś ciekawy, jak wyglądały inne kampanie Burger Kinga? Koniecznie sprawdź, o których z nich pisaliśmy na NowymMarketingu.