Jak pokazuje tegoroczny raport IKEA Sleep Report, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich duże znaczenie ma odpoczynek. W związku z tym, tamtejszy oddział sieci chce pomóc klientom odzyskać spokojny sen, dlatego wprowadza na rynek kolekcję Phone Sleep Collection. W jej skład wchodzi seria miniaturowych łóżek, zaprojektowanych z myślą o smartfonach.
Odłóż swój telefon „do spania”
Zabawna kolekcja IKEA ma zachęcić do odłożenia telefonów na noc, by w pełni móc cieszyć się swoim łóżkiem.
Sieć wprowadza także element grywalizacji i proponuje odbiorcom wyzwanie. Każde miniłóżko wyposażone jest w technologię NFC, za pomocą której można śledzić, jak długo telefon pozostaje poza dłońmi właścicieli. Klienci, których urządzenia pozostaną „w łóżkach” przez siedem godzin każdej nocy, otrzymają voucher do wykorzystania w sklepie.
Kolekcja Phone Sleep jest limitowana i dostępna we wszystkich sklepach IKEA w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
– Sen jest jednym z najważniejszych projektów w naszym życiu, a jednocześnie często jest najbardziej pomijany. Nasze telefony często stają się nieproszonymi gośćmi w sypialni, zakłócając chwile przeznaczone na odpoczynek. Kolekcja Phone Sleep zmienia to wyzwanie w radosny rytuał wellness, dając ludziom pozwolenie na świadome odłączenie się od rzeczywistości. Łącząc design z prostym rozwiązaniem wellness, dajemy ludziom możliwość odzyskania kontroli nad swoimi nocami, przejęcia kontroli nad swoimi nawykami i budzenia się z nowymi siłami do tego, co najważniejsze. Taka jest wizja IKEA na lepsze codzienne życie – mówi Carla Klumpenaar, dyrektor generalna ds. marketingu, komunikacji, designu i wzornictwa detalicznego w IKEA Al-Futtaim.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Jedną z największych przeszkód w dobrym śnie nie jest hałas ani stres, ale nasze telefony. Chcieliśmy to zmienić, dodając odrobinę humoru i dużo serca. Dlatego stworzyliśmy kolekcję IKEA Phone Sleep – maleńkie łóżeczka dla Twojego nie aż tak małego nawyku – dodaje Gautam Wadher, dyrektor kreatywny Memac Ogilvy, agencji stojącej za kampanią.