Criteo rozszerza możliwości reklamy na urządzeniach przenośnych z wykorzystaniem dynamicznych reklam produktowych Facebook

Criteo przedstawia imponujące wyniki reklamodawców z programu pilotażowego Facebooka.
O autorze
1 min czytania 2015-02-19

Criteo (NASDAQ: CRTO), firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, ogłosiła rozszerzenie możliwości reklamy na urządzeniach przenośnych z wykorzystaniem dynamicznych reklam produktowych Facebook. Ponieważ użytkownicy chętniej korzystają z urządzeń mobilnych niż stacjonarnych, reklamodawcy Criteo są teraz w stanie wykorzystać działania marketingowe Facebook Exchange na dotarcie do użytkowników Facebooka na ich smartfonach.

Criteo wykorzystuje możliwości Criteo Engine aby dostarczyć rekomendacje i inteligentne kampanie w modelu Real-Time Bidding (RTB) na każdym urządzeniu, z którego użytkownik loguje się do Facebooka, włączając w to smartfon, tablet i komputer stacjonarny.

„Menlook, partner strategiczny Criteo, był jednym z niewielu reklamodawców zaproszonych do testowania dynamicznych reklam produktów na Facebooku,” powiedział David Nedzela, dyrektor e-commerce i marketingu w MenInvest. „Cieszymy się, że staliśmy się częścią rozwiązania, które daje nam dostęp do efektywnej technologii, zoptymalizowanej dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych.”

Wyniki programu pilotażowego prowadzonego u wybranych reklamodawców Criteo, w tym sprzedawców online Menlook i Promod, wykazały, że średnia sprzedaż wygenerowana dzięki dynamicznym reklamom produktów stanowiła 6,2 procent całej sprzedaży. W porównaniu do wszystkich innych kampanii mobilnych łącznie, reklamy na stronach Facebooka wygenerowały 24,5 procent sprzedaży. Współczynnik konwersji był na poziomie innych kampanii mobilnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Użytkownicy korzystają z mobilnej aplikacji Facebooka częściej, niż z jakiejkolwiek innej aplikacji. Jest to więc nieodzowna platforma dla sprzedawców, którzy chcą dotrze do swoich klientów” – powiedział Jonathan Wolf, dyrektor ds. produktu, Criteo. „Dzięki dynamicznym reklamom produktów, Criteo dostarcza spersonalizowane komunikaty użytkownikom we właściwym czasie i tym samym generuje sprzedaże post click i znaczący zwrot wydatków reklamowych dla naszych klientów.”

Słuchaj podcastu NowyMarketing