Vizeum i Isobar wspierają premierę nowego serialu na kanale FOX

14 maja br. na kanale FOX odbyła się światowa premiera serialu "Miasteczko Wayward Pines". Wydarzenie wspiera konkurs przeznaczony dla polskich widzów. Działania promocyjne wspierają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska.
O autorze
0 min czytania 2015-05-20

Z okazji premiery na FOX rusza nowy konkurs w ramach projektu Znajdź swój serial! Sprawdź co dziś na FOX. Fani nowego serialu, ale także znanych i popularnych seriali „Grey’s Anatomy: Chirurdzy”, „Agenci T.A.R.C.Z.Y.” i „Kości” mogą przez miesiąc odpowiadać na pytania dotyczące najnowszych odcinków ulubionych seriali. Na zwycięzców tygodniowych oraz miesięcznego rankingu czekają na m.in. iPad Air 2, kamera GoPro Hero 4 oraz aparat Polaroid Z2300. Konkurs potrwa do 7 czerwca.

Premiera „Miasteczka Wayward Pines” oraz konkurs wspierane są kampanią w TV na kanałach Polsat, TVN, TVN Style i TVN 24, w prasie oraz działania online i kampania w social media.

Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Platformę konkursową przygotował Isobar Polska.

Trailer serialu poniżej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing