Czy podoba się Państwu takie mieszkanie?
Zobacz również
Tak? Zapraszam – zatem poznajcie proszę bliżej Gregory’ego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Gregory to nazwa projektu autorstwa trzech Słowaków: Michala Polacka , Mateja Nedorolika i Martina Lee Keniza. Gregory to odpowiedź na fenomen zjawiska bezdomności, którego rozwiązanie wymaga zaangażowania sił z różnych obszarów, w tym między innymi socjalnego, psychologicznego i administracyjnego. Jak mówią sami autorzy, ich Gregory to optymalne rozwiązanie i propozycja zaspokojenia podstawowych potrzeb egzystencjalnych ludzi bez własnego dachu nad głową. Michal, Matej i Martin proponują domy harmonijnie wkomponowane w … konstrukcję bilboardów reklamowych. Optymalnie wykorzystują trójkątna przestrzeń, wytyczoną formą plansz reklamowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dom potrzebuje prądu i wody. Ale media nie będą problemem, skoro mówimy o terenach miejskich. Na przykład energia: reklama jest oświetlana w nocy – wystarczy zmniejszyć o jakiś procent ilość energii, potrzebnej dla widoczności komunikatu, a oszczędność podarować mieszkańcowi Gregory’ego, billboardowego domu. I już.
W opisie projektu autorzy mówią, że w jego realizacji zasadniczo widzieliby firmy, inwestujące w outdoor długoterminowo – wówczas Gregory jest nie tylko nośnikiem reklamy i narzędziem marketingowym. Jest także egzemplifikacją zaangażowania społecznego firmy, jej wrażliwości i gotowości do zmierzenia się ze współczesnymi wyzwaniami.
A co bardzo ważne – Gregory to „open source” – projekt, kod otwarty. Inicjatywa, do której zapraszają architektów, designerów, artystów po to, aby zmieniać, tworzyć, współtworzyć kolejne elementy i słać je w świat. Społecznie. Dla ludzi.
Pierwszy Gregory ma powstać w Bańskiej Bystrzycy. Aby go zrealizować słowaccy architekci, społecznicy i innowatorzy potrzebują pieniędzy. Zapraszają wszystkich chętnych do pomocy, tworząc akcję crowdfundingową. Jeśli pomysł się Wam podoba, możecie zostać jego dobroczyńcami . Szukajcie Gregory’ego na stronie.
Agnieszka Maszewska
Zajmuje się komunikacją i CSR w Jet Line.
Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów PR w ISNS PAN, studentka CSR w Akademii Leona Koźmińskiego.
Członek Zarządu Fundacji Rejs Odkrywców, powołanej przez Jet Line.