Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Mercedes-Benz Viano wspiera Przemka Miarczyńskiego

Przy okazji Igrzysk Olimpijskich w Londynie Mercedes-Benz wystartował z kampanią wspierającą Przemysława Miarczyńskiego – windsurfera startującego w olimpijskiej klasie RS:X.
O autorze
0 min czytania 2012-07-19

 Stworzona na potrzeby kampanii, strona internetowa przemekmiarczynski.pl przybliża sylwetkę olimpijczyka i zachęca do składania życzeń. Zostaną one naniesione na specjalną deskę surfingową, którą Mercedes-Benz przekaże sportowcowi.

Za koncept kreatywny, przygotowanie kontentu i realizację odpowiedzialna jest agencja LIQUID będąca częścią MEC Sp z o.o.