Ile plaż jest w Trójmieście i muzeów w Poznaniu? Jakie są najszczęśliwsze miejsca w Warszawie? I ile galerii sztuki można odwiedzić w Katowicach? Na wszystkie pytania znajdziemy odpowiedź w „Magazynie AccorHotels”, stworzonym z myślą o tych, którzy chcą odkrywać kraj nad Wisłą.
W „Magazynie AccorHotels” znajdziemy m.in. infografiki o polskich miastach, ciekawostki z nimi związane, przegląd najciekawszych miejsc, które warto zobaczyć, informacje o muzeach, galeriach, trasach rowerowych, kinach czy zabytkach.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
„Magazyn AccorHotels” ma za zadanie zachęcić Polaków do podróżowania po kraju i odkrywania jego walorów przyrodniczych, kulturalnych, architektonicznych i nie tylko. Chcemy pokazywać najpiękniejsze zakątki, inspirować i udowadniać, że po Polsce można podróżować z pasją – mówi Ewa Filipowicz, e-commerce and social media manager w AccorHotels.
Oprócz treści i infografik prezentujących najwspanialsze atrakcje Polski w „Magazynie AccorHotels” można znaleźć artykuły na temat hotelowego savoir-vivre’u, poznać historie zebrane przez hotelowych pracowników i odkryć hotelowe tajemnice.
Infografiki udostępnione przez Magazyn AccorHotels.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing