NOWE TECHNOLOGIE – SPRAWDZONE WDROŻENIA – SKUTECZNY MARKETING
W prawie 60 % przypadków to opakowanie decyduje o zainteresowaniu produktem, ale również o przywiązaniu Klientów do marki. Projektując opakowanie konieczne jest stosowanie nowoczesnych wzorów, technologii i korzystanie z innowacji, które napływają do nas z zagranicznych rynków. Konferencja Packaging: Marketing & Technology to kluczowa na polskim rynku konferencja przygotowana specjalnie dla Państwa pod patronatem Polskiej Izby Opakowań. Tylko podczas tego wydarzenia zderzymy ze sobą trzy spojrzenia na opakowanie: design, marketing i technologie!
Zobacz również
W programie konferencji m.in.:
- Ekspert rynku opakowań (Dr Colin F. Hales) podpowie jak wyróżnić się na tle konkurencji i właściwie łączyć digitalizację opakowań z najnowszymi technologiami
- Kierownik Centrum Badań i Rozwoju Opakowań COBRO (prof. dr hab. inż. Hanna Żakowska) pokaże Państwu, jak wykorzystywać innowacyjne technologie i ekologię w opakowaniach np. biotworzywa,
- Praktyk z rynku opakowań (Aleksandra Wojdyn-Ludwisiak) rozłoży na czynniki pierwsze sprawdzone strategie opakowaniowe z zagranicy i podpowie co w nich naprawdę działa i jak angażują Klientów najwięksi gracze,
- DODATKOWO wspólnie z Andrzejem Burgsem wydrukują Państwo prototyp opakowania w technologii 3D oraz porozmawiają o ekonomicznym i designerskim wykorzystaniu takich opakowań na rynku polskim – kiedy to się opłaca?
Do zobaczenia: 27 listopada, Warszawa
Więcej informacji na stronie Instytutu PWN>>>
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing