Zdjęcie royalty free z Fotolia
Trudno dziś być patriotą gospodarczym oraz wspierać polskie firmy, ponieważ często nie mamy pewności czy dany produkt jest pochodzenia krajowego czy też został już częścią międzynarodowego koncernu. Stojąc przed sklepową półką potrafimy czuć się zagubieni w natłoku komunikatów marketingowych, a co za tym idzie nie mamy pewności czy zakupiony produkt jest polskiego pochodzenia. Wychodząc temu naprzeciw stworzona została aplikacja, która pomoże w codziennych zakupach i upewni konsumentów w wykonywaniu świadomych zakupów.
Zobacz również
Pola to asystentka w polskich zakupach. To aplikacja mobilna, która na podstawie kodu kreskowego podpowie, gdzie wyprodukowany został dany produkt i jak wygląda struktura kapitału firmy, która go wyprodukowała. Na tej podstawie możemy realnie wspierać polskich producentów i promować polskie produkty.
Baza, która znajduje się w aplikacji jest cały czas udoskonalana. Każdy, kto znajdzie produkty, których w niej nie ma, może zgłosić się do jej twórców oraz przyczynić się do rozwoju aplikacji.
W ciągu jednego dnia od jej premiery aplikacja zanotowała bardzo duże zainteresowanie oraz wygenerowała dużą ilość pobrać. Twórcy aplikacji liczą na jej sukces, ponieważ w obecnych czasach stawia się nacisk na wspieranie polskiej przedsiębiorczości, w tym lokalnych firm.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Aplikację można pobrać na chwilę obecną na Androida oraz system IOS i jest w pełni darmowa. Szczegółowe informacje o jej metodologii znajdują się na stronie: www.pola-app.pl. Aplikację można pobrać na chwilę obecną na Androida oraz system IOS i jest w pełni darmowa. Szczegółowe informacje o jej metodologii znajdują się na stronie: www.pola-app.pl. Aplikacja powstała na otwartym kodzie na otwartych dla wszystkich spotkaniach HackNight, które odbywają się w Warszawie w każdy wtorek o godz. 18.30 w biurze Fundacji ePaństwo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing