Współpraca między obydwoma podmiotami przebiega pomyślnie już od wielu miesięcy, dlatego naturalnym, ale też ważnym krokiem było powierzenie In Hot Water Company opieki nad flagowymi markami należącymi do Ferratum Banku. Od teraz nasza agencja zadba o spójną komunikację, prowadząc w imieniu firmy fabebookowe profile Ferratum Bank Polska,
Kasa Tak oraz Ekspres Kasa. W rękach In Hot Water Company pozostaje obsługa Twittera, Pinteresta, a także magazynu internetowego dla kobiet Kasa Na Obcasach.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
– Cieszymy się, że klient wybrał naszą strategię na działania w obrębie social media. W tym przypadku myślimy, że możemy odnieść sukces dzięki naszej strategii rich contentowej, która zakłada promowanie tworzonych treści w różnych kanałach, dzięki czemu możemy dotrzeć z informacją do szerszej grupy odbiorców – mówi Małgorzata Potoczna z In Hot Water Company.
Grupa Ferratum to największa instytucja w Europie oferująca pożyczki za pośrednictwem telefonów komórkowych i internetu, działa w 20 krajach i obsługuje ponad 1,5 mln klientów.
InHotWaterCompany to agencja interaktywna, która jako jedna z pierwszych w Polsce z powodzeniem stosowała growth hacking. Nasz zespół specjalizuje się w content marketingu, SEO i ROI.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing