Value Media (Group One) jako pierwszy dom mediowy w Polsce, i jeden z pierwszych w Europie, uruchomił na Facebooku kampanię w Canvas

Canvas jest nowym formatem reklamowym na Facebooku z gatunku rich media i ma zastosowanie głównie brandingowe, czyli wzmacnia wizerunek marki. Format przeznaczony przede wszystkim dla tych klientów, którzy cenią sobie innowacyjne formy komunikacji.
O autorze
0 min czytania 2016-02-09

– Jesteśmy domem mediowym mocno osadzonym w środowisku digitalowym, dlatego wszelkie nowinki i innowacyjne rozwiązania online nie tylko szybko chłoniemy, ale przede wszystkim adaptujemy na potrzeby naszych klientów. Dlatego cieszę się, że podobnie jak w przypadku włączenia do naszej oferty sprzedaży reklam na Allegro, teraz możemy jako pierwsi zaoferować kampanię w Canvas na Facebooku – mówi Przemek Rosa, Paid Social Manager w Value Media (Group One).

Film z zastosowania i wyglądu funkcjonalności dostępny jest pod adresem.

Do tej pory, Canvas był używany w Polsce w grudniu 2015 roku w ramach beta testów przez Allegro. Oficjalnie Canvas ma być dostępny dla reklamodawców po 28 lutego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj